Wednesday, October 8, 2014

London Mari...!! Emirates Stadium Wei...Khas Untuk Peminat Arsenal


Adik ipar gua baru balik dari belajar di London.., so dia membawakan gua seketul puzzel Stadium Emirates..!!! wohaaa

Kepada peminat Mancherter United, Liverpool dan Chelsea.... korang simpan je la niat jeles sebab takda model stadium korang ok hahaha

Ni gua tak berani nak bikin lagi sebab takut hancur..., dan gua rasa macam payah gak nak pasang menatang ni..

puzzl stadium arsenal


Thanks adik sebab belanja abang ipar kau ni hadiah best...!!!


Maybe lagi setahun dua baru gua pasang.., sebab sayang hahahahah., bila gua dah pasang nanti gua amik gambar lagi ok..

So yang atas tu puzzel je kan...,? ni gua belanja sikit gambar real stadium emirates.. trowback masa gua pergi dulu hahahahaha..





Nie gambar dalam stadium pulak..., saja bakar line peminat Arsenal yang lain....



So sikit je la tepek gambar stadium..., nak baca detail story pasal Stadium Emirates baca di SINI  
Gua ada share macam mana nak pergi stadium dengan berapa kos tour semua ok..

Stadium Chelsea gua ada pergi gak.., tapi dah setahun lebih asyik tak taip je entri hahahaha



11 Orang Memberi Komen & Pendapat

waaaa... best.. harap dapat p gak.. huhuh

ehem. dengar cter 0-2 hari tu ye. mangsa korban chelsea! sorry to say. actually saya pun peminat arsenal jugak. COYG!!! hahaha kbai..

goodlck dlm pemasangan lego demo tu ...

hebak mu if boleh siapkan stadium tu.. hehehe

MU emang hebat

titip link
www.edunsolution.com

xmo komen ape2... nak boooooo jer....

Ni kalau husband saya tengok confirm jeles ni..hehe

Bro lu nak kena pukul dengan gua ke sebab saja-saja tunjuk gambar kat stadium Emirates ... betul2 menaikan kemarahan gua ni ... heeeee

manaaa entry baruu ujangggggggggggggggggggggggggg!! HAHAHAHA

Waahh best betul ... hmmm saya telan air liur je.


EmoticonEmoticon