Friday, October 4, 2013

Tshirt keluaran ZACK ZUKHAIRI dah sampai




Siapa yang pernah baca blog Zack Zukhari pasti kenal dengan kartun lukisan dia yer dak..? baru ni dia ada buat jualan t-shirt lukisan karton dia dengan CAPTION yang boleh dipilih ikut sukati korang..

Gua ekceli pilih caption "sebenarnya saya suami dia" tapi dapat caption yang macam ni pun jadilah..hehe,

Bila pakai tshirt ni kalau jalan dengan puan isteri muka puan isteri mesti rasa bangga je suami pakai tshirt gini yer dak..?? hihi tapi YANA tak bangga dah kot jalan dengan gua sebab gua dah boroi..derm..!!!!!!!!!!

Kalau gua jalan sorang-sorang pulak bila nora danish atau lisa surihani nak ngorat mesti terbantut..kesian dorang...hahahahaha,

Contoh tshirt untuk pasangan suami isteri



Kalau sesiapa nak order pergi order dekat dia sendiri..jangan dekat gua...haahhahaha, selai RM25 sahaja..


Sekian...Peace (~_^)v



9 Orang Memberi Komen & Pendapat

psstt: lepas ni kite tengok apa komen dak Yana pulak.. ;)

hoho..boleh gak gi order nih. hehe

pergh comel tshirt ni. boleh bagi hadiah kat kapel.

recent post : Semangat Header & Logo Baru

wah kawai gile..tp kite x kawin lg..tk leh pakai tshirt ni eik..hahahah

peerrghh romantik jugak ko ni kan ....


EmoticonEmoticon