Tuesday, August 27, 2013

Beraya Rumah Ben Ashaari




Sejak Ben Ashaari pindah rumah baru dia di Salak Tinggi gua tak pernah sampai..., so dikesempatan hari raya ni gua saja terjah beraya nak tengok rumah baru dia..hehe

Ekceli gua memang suka pergi rumah orang sebab nak tengok rumah...leh amik idea untuk deco-deco..hihi...comel tak gua gelak bunyi "hihi"..?? Oi comel tak..???? hahahaha

Cantik oi rumah dia..moden style..., kalau dah moden mesti cantik yer dak.., macam awek gak kalau moden mesti cantik....*tibe2


*****************************

Gua ni sejak jadi timbalan perdana menteri jadi pemalas sikit nak menaip dan mengedit..so gua tepek gambar je ek ek...



Zafirah mencapai tablet milik Ben Ashaari seperti harta sendiri dengan tak malunya sambil si Qhalif wusha dari jauh di dakapan Ben....





Qhaliff tak puas hati melihat Zafirah buat harta daddy dia serupa gitu....sambil Zafirah konon2 tengah gayut dengan anak David Becham




Qhaliff mengikuti rapat Zafirah cuba untuk merampas sambil Zafirah berlari anak untuk menyelamatkan diri...


~


~


~




~




~

Akhir sekali...!!!



Mereka kawtim baik punya pakat-pakat nonggeng sama2....




Layan upin dan ipin sama2...sambil borak menggunakan bahasa baby mereka..gua dan Ben tak paham...hehe


Thanks Ben Ashaari sudi terima kunjungan gua ke rumah...dan tumpangkan basuh berak di rumah juga..hahahaha eh lupa cakap basuh berak Zafirah..bukan berak gua...grrr


Lokasi rumah Ben Ashaari juga sangat gua suka dan stategik sebab betul bersebelahan dengan rumah awek bujang seramai 15 orang...hahahahahahaah



Sekian...Peace (~_^)v


p/s : lepas ni rumah siapa lagi yang boleh gua datang ek... 


15 Orang Memberi Komen & Pendapat

sama sama ... terima kasih kerana sudi singgah ke rumah buruk gue ni ..

Bab awek sebelah rumah , akan aku beri perkembangan mereka dari masa ke semasa ..

Lupa lak , awek motor tu kim salam perkenalan ! Hahaaa .. Yana jeling dahhh ..

boleh la ujang usha dorang main bedminton petang2. hahahahahaha

rumah mahai tu rumah ben ....

amboi comey je dedua tu menonggeng hihihi

hoi... rumah aku buruk jer kowt... takde bende idea2 baru ko nak cedok... huhuhu...

hahahahaha cayalah.boleh buat BF zafirah~ hehehe

lepas nie yana kena spot check selalu la klu ujang nie kata nak lepak rumah abg ben...ada udang nie..hehhee

kirim salam kat awek 10 org tu.

oo..bro ben dh pindah salak tinggi rupenye.samalah lokasi kita.huhu.

awat tak singgah umah akak.. kat salak tinggi gak.. huhuhuuu

meh singgah pulak rumah kami.. ;)

err.. sempat lagi jeling brape orang awek.. hahaha laju beno mata ekau ujang oit.. hahaha

umah ak x cantik... so xleh ajk ko weh... hahah... ko ad bt open house ke... jgn lupa jemput...


EmoticonEmoticon