Monday, August 5, 2013

Ben Ashaari gedik..!

Ada yang baca nak kutuk ben ker..?? hahahaha

Kalau gua lepak dengan ben ashaari ni mesti ada kerja gila gua dengan dia akan buat...,  biasa kalau ada urusan kerja kita orang serius berborak..tapi bila bosan ni la kerjanya..


Ben : wei ujang meh jap

Ujang : kenapa..?

Ben : jom buat duckface nak..

Ujang : jadah apa duckface

Ben : mana tau ada awek terpikat..

Ujang : ok kalau sebab awek gua setuju..

Ben : orait cun...cepat2..nanti malu orang nampak kita buat duckface

Ujang : gedik..!!!

*klik..!!




*****************************


Sebenarnya Ben suruh amik gambar gini sebab nak suruh tengok siapa lagi comel antara duckface papa dengan duckface anaknya...

Siapa nak tengok muka duckface anak kitaorang boleh tengok dekat SINI <--- p="">



Sekian..Peace (~_^)v


p/s : selamat cuti balik raya..., kalau rajin datang la beraya umah gua.


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Jang , ko kena banyak praktis lagi ...ahahhahaha

nak buat cenggitu jangan senyum jang.. tak berani nak menjadi.. hehehe.. ;)

tengok anak alaaaa kiutnye..tengok bapak ase nak tampo2..terpakse tampo laptop

yoyoooo oooo jer korang yer ujang dgn abg ben.... saja jer kot nk buat duckface.. tercabar duckface anak2 korang hahhahaha

AKU TERUS RASA NK TERMUNTAH PAS TGK GAMBO KORG NI ...DH LA BERBUKA TD AKU BAHAN MKN MCM2..CEH


EmoticonEmoticon