Wednesday, April 24, 2013

Gyiyomi Bikin Panas.. !!!




Gyiyomi atau nama sainstifiknya ialah astronotistatik yang bermaksud comel sekarang sedang melanda anak muda di bumi Malaysia..., Apa ironinya sindrom Gyiyomi yang melanda sekarang dengan zaman canggih ini...??


Kita rungkai satu persatu... apa bangangnya benda ni..!!!! siap ada cara buat Gyiyomi lagi...grrrrr

Tutorial Gyiyomi

So apa yang gua dapat rungkaikan ialah ianya takda apa2 masalah dengan benda gegala negetif...hahahahah., walaupun ada yang kata macam bangang...buang masa...haram jadah apa semua la... tapi rasanya selagi tak salah apa lantak pi la...hehe..

Gua pun mula pun macam kutuk gak..tapi lama2 macam layan pulak tengok ragam orang Malaysia yang buat video Gyiyomi..kekadang bila nak tidur dalam hati ni nyanyi sorang2 sebut "gyiyomi...gyiyomi" gitu...

Kalau nak dibandingkan dengan gangnam style gua rasa Gyiyomi ni lagi ok..sebab agak comel walaupun macam sengal..hehe

Ada juga yang kata baik ajar zikir...baik ajar al-quran...baik buat tu baik buat ni..., yes betul memang baik ajar dan buat semua yang disuruh tu... tapi bila ada orang ajar zikir..ajar baca quran dan sebagainya ada yang si pengomen ni baca tak atau perasan tak yang orang share pasal benda baik..??? ke suka komen bila benda negetif jer...???  ce kalau gua cakap pulak baik dorang buat video gyiyomi dari dorang buat video pukul budak or buat video buat anak...

Cuma negetifnya dalam kisah Gyiyomi ni ialah orang Malaysia cepat terpengaruh dengan budaya luar...tapi siapa yang sebarkan...ha tu jawapannya ialah siapa yang ada Facebook...Youtube atau apa laman sosial..., cuba ang buat Gyiyomi dekat abah ang...kompom kena BABI...hahahahahah takda la gurau je ok..!!!

Ah lantak la korang yang suka or tak suka Gyiyomi ni.... yang penting gua rasa muka gua yang bawah ni lagi comel dari gua buat video Gyiyomi...hahahahaha



Gua suka tengok Wawa Zainal buat Gyiyomi banding dengan Nora Danish

Sekian...Peace (~_^)v



p/s: tak baca la tu...hee

16 Orang Memberi Komen & Pendapat

kalau org cun2 muke comel wat ok la nampak comel..tapi kalau laki buat serius aku rase nak lempang.. tapi kalau retis lelaki korea xpe ...sebab comel...kahkahkah..korang faham tak komen aku ni...

sy xtgk lg kt youtube cemana gwiyomi..walaupun sy peminat cerita2 n lagu2 korea tp xdala mengikuti sgt trend di korea..huhu

yg comel2 tu ok lagi tp yg buat mcm gampang lagi best layan... klakar...

kalau yang comel buat oklah.. kalau yang aw buat.. cer bayangkan kecomelannya.. hikhikhik.. ;)

tah aku rasa nk lempang ke klu yg muka pecah rumah buat ....

yg muka tak comel tapi paksa2 muka bagi comel yg nyampah tu..

den kenan tengok je.. tak kenan buat..

tengok org je buat.tak berani nk buat sdiri.x comel

I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

Feel free to surf to my web blog ... adult flirting

Haaahaaaaa... setuju! Yg last tu pun sama setuju gak.. noradanish py x best la huhuhhuhu

minta ujang buat viseo gwiyomi
kita tgk berapa butang kaki ujang dapat
bukan butang LIKE ok

perghh...siap ada tutorial step by step dalam bentuk grafik lagi skang nie


EmoticonEmoticon