Wednesday, March 13, 2013

Kelebihan Orang Ada Blog ataupun Kelebihan Blogger




Ok yang baca sekarang ni pun mesti ramai yang ada blog dan secara tak langsung korang adalah blogger yer dak..?? siapa yang angguk tu tanda setuju manakala siapa yang blur jer tu maksudnya dia lambat pickup hahahaha..yang tak setuju tu betul sebab ada blog dan blogger berbeza

Secara kasarnya kelebihan orang ada blog dan seorang blogger ni berbeza...kenapa..? ha mesti korang tanya kan.., yang ada blog ni gua rasa ramai..ramai sangat tapi ada blog sekadar ada header dan template yang stendet dan entri langsung takda kalau ada pun serupa hidup tak mau mati pun segan2 je.....silap2 pasword blog pun dah lupa..ada setengah orang mengaku blogger tapi entri dalam tu ada 4 je tu pun 2 tahun lepas punya entri ('',)

Maksud seorang blogger yang gua maksudkan ialah ada beberapa kategori... adoi satu keje pulak nak buat kategori pulak ni..grrrr. Ok pendek cita yang aktif dan tak aktif.., kita abaikan blogger yang tak aktif ni ok..sebab yang tak aktif ni lama-lama nanti dia akan jadi sekadar orang yang ada blog juga..hee

Wei...nak huraikan panjang ni...gua dah la jenis malas menaip sekarang...hihi...ringkaskan je la ok

Kelebihan Blogger

- Ramai kenalan lama-lama boleh jadikan kawan
- Banyak kabel sebab latar belakang blogger berbeza-beza
- Bila dah ramai kenal peluang nak buat duit itu ada... camner nak buat duit sila tanya blogger yang dah pernah dapat duit
- Kalau bergabung boleh menjatuhkan atau menaikkan seseorang individu.. hee
- Boleh meluahkan perasaan walaupun dia seorang yang pemalu sebab bila menaip ni orang tak nampak luahan hati kita tapi boleh merasa luahan hati kita...hehe
- Kawan gua ada yang dapat jodoh sesama blogger.
- Banyak lagi la..gua malas nak taip..hahaha


* Kita cari kebaikan yang ada berbanding dengan cari keburukan yang ada..


p/s : bila dah jadi blogger sila jangan jadi bangang....



24 Orang Memberi Komen & Pendapat

betul... setujuh, selapan dan sesembilan sangat... hahahhaa

aku suka ayat ni - Kawan gua ada yang dapat jodoh sesama blogger.

*kawan? ke lu sendiri bro ;-)

Bukan Ujang ke yang kawen sesame sendiri among bloggers? Wheee..

giler lama x masuk belog ujang.. hahaha.. sekadar singgah je #kbai

sbb aku folo blog hang aku tau sape mak mentua hang hanya kerana sekeping kad kahwin...hahahha

hahaha itu celita diri sendri punya celita loooo ahaha

terbaik..
kebaikan lebih baik dari share keburukan..

ada blog ni fun sebab banyak kawan :D

ha3..suka jadi blogger!!!leh share someting, leh cari ilmu pengetahuan jgk dr blogger lain...give n take gitu...:)
~~

laki binik blogger??ohsem! ^_^

fyi..kami BUKAN kenal thru blog..gua yg kenalkn asben gua dgn dunia blog..hahaha~

kita boleh jadi rapat dengan mudah sebab terlibat dengan dunia blogging jeee

Eh setuju laah dengan entri ni #tetibe

Haha.

tengah2 takde ? kdg2 aktif , kdg2 tak aktif . heeee :D

aah, saya pun setuju ! jyeah :D

blog ni bagi akak macam anak no 3 la..heheheh

kelebihan bila aktif berblogging ni sememangnya banyak. mmg x dinafikan...heee!


p/s : salam perkenalan. :)

stju2 sgt..kita buleh dpt byk info n juga share it..like3x
p/s: nk cri jodoh jgk, aci x! :p

suka dgn ayat last tu..sila jgn jadi bangang..sedap bunyi..hihi

dapat ramai kawan dari blogger tu yg best :D


EmoticonEmoticon