Tuesday, January 8, 2013

Happy Bezday Sayangku Yana

Gua bersama Yana dan Yana..

Gua kekejangan masa sejak beberapa bulan ni..nak update blog pun tak sempat sangat..kekadang bukan tak sempat tapi malas..hahahaha

Saja update blog nak wish Bezday dekat bini gua si YANA.... bini gua bukan Yana Samsudin ok...tapi

Siti Liyana


Kang ada orang kata gelabah je wish bezday dekat blog.., gua depan-depan pun wish la...saje nak update blog..kalau tak tak berupdate...heee..,

Akhir kata dengan serangkap pantun

Dari dulu lagi memang dah gila bayang,
I Love u sayang..('',)

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : bukan senang dapat laki bini blogger wei...hehe

18 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha pantun tu. happy birthday yana :D

romantik dah ade tu... kena gilapkan lagi... muahahaha... happy burfday yana... smoga berbahagia selalu...

ecece ada entry..tenkiu cyg! ^_^

wow...sooo suweeet uollss...hepy besday sygku..eh..silap..hepy besday to pn yana isterinya incik ujang.... :)

acece..suweeet~ haha..

happy birthday too kak yana!! =D

wahh dua2 kaki blogger..okay la tu..^_^

amboi...pantun..
ringkas tapi padat..hhaha

isteri lu nampak garang

kbai


*LARIIIII

amboiii sweetnye abang ujangg .. hahah btw hepi besday kak yana ...

semoga panjang usia YANA.. boleh tambah baby lagi..

cian zafirah tersepit :P

pergh pantun blogger...

apa2 pun semoga panjang umr n murah rezki bro..

memang cool la... aku rasa korang berdua antara top 10 LAKI BINI blogger

memang susah nak jumpa pasangan dua2 blogger ni..terkenal pulak..i follow both of u..Hihi

bukan senang dapat laki bini blogger.. tepat sekali statement tu.. klu lah dapat yg bukan blogger mesti ada yg jeles.. abg chat dgn sape haaaaa!!!!!!!!!!1 ekekeke mesti situasi mcmni berlaku...

alahai sweetnya..kena paksa husband blog balik nie


EmoticonEmoticon