Tuesday, August 7, 2012

Alhamdulillah Gua Menang Ke LONDON



*******************

Ada ke yang kenal dengan gambar atas ni..??? gua pasti siapa yang pernah LIKE gambar gua di atas ini di Facebook mesti pernah tengok yer dak..??

Alhamdulillah dengan bantuan kawan-kawan di Blog dan Facebook yang LIKE gambar gua , gua berjaya memenangi hadiah utama dalam peraduan "Go London Be Champion Contest".

Hasil kutipan LIKE terkumpul, gua berjaya mendapat 10,741 LIKE hasil daripada bantuan kawan-kawan ('',) kalau seorang yang LIKE ni minta gua RM1 kering gak poket gua..hahahaha


*******************


Babygirl yang comel pun pandai posing..hihi


Sesi penyampaian hadiah utama by Pengarah CNI


Bersama leader tersayang kak jun dan abang fauzi.


*******************

Terima kasih kepada semua kawan-kawan blogger yang banyak membantu, kalau nak sebut satu-satu kang takut terlepas nama kecik hati pulak yer dak..?? hihi

Selain itu terima kasih juga kepada kawan-kawan di Facebook dari Page ERTI KEHIDUPAN yang telah LIKE gambar gua dan tak jemu tengok gua promote..hahahah

Haa...sebelum gua lupa..gua dah janji nak belanja MILO AIS siapa yang LIKE gambar gua.., so sesiapa yang berdekatan dengan gua nantikan sesi belanja MILO AIS orait...


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Zafirah mesti nak adik made in LONDON kan..hahahhaha


57 Orang Memberi Komen & Pendapat

WawawaWawawa .. bestnyaaaaaa ..

tak sia-sia tekan LIKE.. TAHNIAH !!!
best la si zafirah tu..kena beli baju tebal2 nanti...

Tahniah!!

MILO beng se!!

pehh..honemoon kt london le bro..

hurmm... ngan aku ko kena blanja SEAFOOD tau jang

Milo ais...kta org maut jgn d tolak rezeki jgn d cri....lyn je la bro

Fuhh. terbaik ! *dengan cara boboiboy cakap* hehe. :D

xsia² promot.. tahniah ujang, yana n babygirl!!!

wah~ bestnya dapt pergi London.. Tahniah!!!

ayat yang last sekali tu cannot go

nak pi London jugak!!!!!!!!!!

bestnye..rezeki ramadhan.. :)

tahniah ujang, kak yana n zafirahh :)


like..like.like..!! :D

Tahniah sekali lagi.

Untung ler baby tu,kecik2 dah dapat pergi london. Hehe.

Mm..milo ais??? Okeh! Bila? :D

nak unlike balik la camni jangg...huhu..Tahniah k !!

Tak bleh blah ayat adik made in london..hahhaha...

btw,,tahniah bang...^^

pehhh tak ley blah adik make in london...hahahahaha... tahniah...

tahniah uols!! rezeki anak kan...hehe

nak mercun popop dari london nyer..hakhak

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/cantiknya-kurma-puasaku-kali-ini.html

waaaa..bestnye..congratulation..:p

eh,ada org UNlike semula la..angka kat likers kat fb makin berkurang la..

'btw,congrat!!~~=))

aku like dalam duploh kali. satu like rm2, bak meh pat ploh ringgit

ngan aku ko tak janji milo ais tp souvenior...hehehe

wah..tahniah abg ujang yg ensem lg kacak (nih ayat bodek mau souvenier london)..hihi....slmt bgumbira bsame fmly d sne nnti :)

tahniahhhh . jelesnyaa ;)

tahniah bro.. atas kesungguhan sendiri.. aku nak minta belanja gak laa..

congrat dapat pergi london bro...kami ni mkn almond london jer...

Tahniahhh. ayat yang last tu ehem haha

TAHNIAHHHH UJANGGGGGGGGGGG"SS...JANGAN LUPA TEKO UNTUK GUAA... BUATAN "ENGLAND" PUNYA OK, CHINA PUNYA GUAA TAKMO!... (jangan caya apa aku tulis tuuu)...

Tahniah.... percutian ke london 2 orang jer.. kesian zafirah kena tinggal...

kesin baby comel kena tinggal. eh , saya like jugak tau! nak ole ole from london :P

Wow!Tahniah jang!Rezeki tergolek tu.Jangan lupa bawak ole2 tau!

tahniah!!!>..xsia2 kite vote ritu..hehehe...nk gak milo ais=)=)..bleh x???

have fun yer....jgn lupe ole2...=)

bestnyeeeeeeeeeeeeeeee
tapi.. tapi.. tapiiii
jgn lupa ole2 disini. :P

alhamdulillah tahniah.murah rezeki,haha moga2 zafirah dpt baby made in london.wahaha

Tahniah Ujang dan Yana.. ;)


Moga ada rezeki terhasil di sana nanti ye ;)

wahhh..hanimun kali kedua

untunglaaa


tahniah uncle ujang

pandai pulak si zafirah tu pegang sekali..... ish ish baby bam bam,mmg rezeki kamu tu.enjoy ur trip ye.... :)

Tahniah Ujang... London tu.. Nanti jgn lupa beli ole2.. :)

orang baik hati ..
suami isteri baik..
aisyy..saper pun sudi klik ..!

:)

tahniah ..!

huntungla kabel besar bleh tolong like. haha..

tahniah jang!

tahniah bro!

selamat buat baby london! hehehe

kahkahkah.. paling suka ayat
"Zafirah mesti nak adik made in LONDON kan"

psstt: Yana siap sedia jelah..

tahniah jang...jauh berjalan neh... (",)

aku xtau la ilmu apa kau pakai...masuk je menang..tak pnh kalah...jeles mak! anyway tahniahhh uolsss! selamat berhoneymoon skali lagi~~


EmoticonEmoticon