Thursday, July 5, 2012

Ramai orang sukakan MILO AIS



Selamat pagi kawan-kawan....,

Gua pasti semua yang baca ni pernah minum MILO AIS yer dak..??  hehe

Semalam gua ada buat survey di page Facebook ERTI KEHIDUPAN , bertanyakan mana satu pilihan orang ramai sama ada antara Milo Ais dan Teh Ais

Jawapan yang gua dapat ialah :

MILO AIS vs TEH AIS






***************


Amik kau 700 orang lebih memilih Milo Ais berbanding Teh Ais....('',)


Secara tak langsung disini nak ajak la sesiapa yang belum LIKE page  ERTI KEHIDUPAN   boleh la LIKE sekarang..hihi


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kawan yang ada facebook tolong like gambar anak gua di SINI <---

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

TAK SUKA SUA DUA..TAPI SUKA NESCAFE AIS..HEHEHEE...


ERR...SORY CAPS LOCK!KEYBOARD ROSAK DAAA...... :)

milo ais sedap...

kalau kat sabah, milo ais di panggil "milo Ping"

saya suka milo.... ais
kenyang dan best

aku suka air masak ... milo ais tak sedap teh ais pun sama ... manis...eeeeiiii

Nurul suka milo.. sebab milo boleh mengenyangkan.. :)

milo ais..my feveret ever...hari2 duk minum smpai bdn pon mcm tin milo..hahah

gua suka MILO AIS yang dibelanja oleh abang UJANG yang ensem.... hik3x

minum milo anda jadi sihat dan kuat ^^

bukan tak ramai suka teh ais.. tapi diorang malas nak komen kot.. kalau nak like senang je.. haha.. cuba buat kalau suka teh ais like kalau suka milo ais komen pulak.. mesti yg suka teh ais ramai lagi dari tu.. << dasar tak dapat menerima hakikat..

suka jugak minum milo ais tapi milo ais bukanlah minuman feveret ai :D

yang like tu bukan suke milo, tapi memang fanatik butang like..hahahahahaha....

assalamualaikum ujang...milo ais mmg bestkan nak2 ada milo tabur kat atas tu mmg bestnya...;)

milo ais tabur sedap n cooll!... teh ais tabur takde..hahaha

cuber tukar soalan "siapa suka teh ais LIKE.., Siapa suka milo ais komen...(",)"

dni nak kata suka milo ais tu takde la tapi hari2 minum milo ahahaha acane tu... vico = kategori milo gak kan :D

suka dua-dua tapi takdelah hari-hari nak layan.. ;)

milo ais mmg terbaik ! haha milo ais forever lahh!

milo ais sedap, teh ais pun sedap. tp sedap milo ais lagi hbat dari sedap teh ais. ehh? hehe :D

Nice Entry Btw.. Feel free to visit n follow my blog. thanks :)

kite suka neslo ais!
(=


EmoticonEmoticon