Thursday, July 19, 2012

Pengakuan Orang Takda Dara..derm!!

Gambar Hiasan
(gua google gambar DARA keluar gambar ni)

Selamat pagi.,

Sebelum ini gua ada buat entri Tips Cek Dara pada tahun 2010., entri tu dah lama gila zaman awal-awal gua ada blog dulu.., dan entri tu pun gua copy paste jer..hihi

Sekali baru-baru ni gua dapat komen dari seseorang yang agak mengerikan..hahahaha, gua rasa dia termasuk blog gua sebab dia google kot..tu jumpa entri lama..

Layan....




Amik kau...penjelasan panjang lebar dari beliau...('',)

ada betulnya juga apa yang dia cakapkan tu yer dak..??


Sekian...Peace (~_^)v



34 Orang Memberi Komen & Pendapat

pengakuan berani mati ni..apapun just setuju statement yg last tu...jgn judge fizikal n luaran je..takut nnt salah tafsir..

betul2...setuju ape yg dia ckp..klo taksub dgn artikel saje..nt salah tafsir..berdosa plak..kecian kt org yg tak bersalah...

:)

setuju jugak!sbb tu kot ada pepatah dont judge a book by its cover... =)

siapa pun anda jadilah diri sendiri heee...

ermmmkkk.... kesian laki dia kalau baca statement nie..ehehehee

kehkehkeh... ambik ko ubat... tolong buat entry pasal nak tgk teruna ke tak... aku nak komen balas lps tu... wakaka...

Hehe. ramai dah wanita yg setuju2 nih. Hana pun nak setuju jugak! Betul apa yg dia ckp tgk fizikal je bkn la tepat mana. Hoho. Lain la org2 tua dulu yg pandai tgk2 org ni. *peace* =)

lupa nk ckp aku pun dah tak de dara....huhuhu

tp org kate aku cam anak dara ..eh eh silap budak sekolah yg comey !!! hua hua hua

mmg pngakuan berani...tp stuju ngan ayt terakhir beliau tuh....

Amekaw!


Tengok individu jugak kan bro. Pucuk pangkalnya hati kat dalam mesti baik, baru terpancar ke luar.. ;D

gila punya explanation..hehe.. nak tau dara ke tak kena kahwin la kot.. hahahaha..

yang penting kenali hati budi dia dulu.. don't judge a book by it's cover.. ;)

apa yg penting ada dara ke takde dara ke kalau pandai jaga fizikal dan mental tak dpt beza,lelaki lagilah tak bole detect dia teruna ke tidak. p/s:teringat mak bidan tegur saya 'awak bila nak kawin'(padahal dah kawin)

Hahaha kenalah kawen dulu baru tau ade dara ke tak.. hehehe

hehe..commentor tu dah kawin patut la dia berani komen panjang lebar..tapi betul apa dia cakap tu :) semua terletak pada cara penjagaan

hahahaha amekkk giler panjang...

huh ,,,berdasarkan pengalaman....

interesting betul komen dia =P

so , please don't judge a book by its cover .. :)

adakah dara menjadi isu lelaki zaman sekarang?. Hmm rasa mcm tajuk blog yg menarik untuk blog baru gua. :)

Allahuakbar.. zaman sekarang tak ada dara pun nak dibanggakan.. sekurang2nya wanita yg masih ada dara, mereka masih ada sesuatu yg bernilai, iaitu MARUAH..

btl jgk tu.kesian org yg masih ade dara.tp fizikal mcm org da xde dare...

alahai........
dara ker xdara ker...
bagi aku..xde beza...sama jer,,
xkan pasal dara ke x nak megah jugak..duk diam da la,,,,,,

Dri xd bek ad,dr budak bek jnde....brdri la d ats byang2 sndri....wt p nk mlu n kvr2...pndai buat pndai la tngung ap pn yg kt lku kn....^_^Y

nak tengok dara atau tak, tengok pada wajah & tapak tangan. takyah tengok menda lain. tu cara Islam. sbb tu Allah menyuruh wanita menutup seluruh tubuh mereka kecuali muka dan kedua belah tapak tangan. seingat aku, adat org dolu2, masa proses merisik, org yg dirisik tu yg perlu datang utk hidangkan air. so, bakal suami ni dapat la tengok wajah & tapak tangan masa pegang dulang tu utk tahu samada dara ke tak. tapi, jgn tanya aku camne nak tau dara ke tak dari tapak tangan n wajah. sbb aku taktau... :p

Hahaa.. Susah nak tgk dara o x.. xpyh judge org laa ea..

hmmm komen dari yang berpengalaman tu.. hehe ^.^

just terkejut asal gambar dara a.k.a sandara park 2ne1 plak muncul..tu yg tertarik tjuk ni..haha..

la dh kawen mmgla pun...


EmoticonEmoticon