Wednesday, July 25, 2012

Mercun Pop Pop .. hihi

Mercun Pop Pop


Gua rasa siapa zaman budak-budak dia yang agak steady mesti rajin main merjun yer dak..?? Dulu pantang bila bulan puasa jer mesti terhegeh-hegeh nak carik mercun.., member gua ada siap rahsiakan lagi dekat mana dia beli mercun kononnya biar dia sorang jer ada mercun, memang jahanam gila perangai.!

Tapi semakin meningkat usia ni gua rasa nafsu nak main mercun tu dah berkurangan...hihi, nak ikutkan duit lagi ada jika dibandingkan dengan zaman budak-budak dulu yer dak..? gua pun tak pasti mana gua dapat duit beli mercun dulu..hahahaha

Semalam gua jalan-jalan dekat warta bangi.., tetiba ternampak ada abang hensem jual mercun Pop Pop.., pergh..!! nafsu gua dah macam nafsu kuda bila nampak abang tu jual mercun Pop Pop...('',) mercun Pop Pop moden la ni lain sikit...

Dan sekarang gua tak tau apa motif gua beli mercun Pop Pop ni.., yang lagi tak boleh blah tu gua siap main campak-campak dekat dinding opis ni...

Sekian...Peace (~_^)v


p/s : siapa nak perang mercun pop pop mai opis gua..('',)

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

mercun pop pop pun dah mcm HP dah ada revolusi dulu bungkus ngan kertas putih pastu letak dlm habuk papan kan? yg baru2 ni aku tgk x bungkus ngan kertas putih dah tp dlm tiub mcm straw..betulkan aku kalo aku salah jang

Wahahaa, yang tak tahan siap baling kat dinding opis lagi.
Mesti makcik cleaner tensi sbb kena cuci lepas tu ;D

hohoho....men pop2 di opis.ley baling kt bilik bos..hahaha

hurmmm....taman umah aku dah main meriam tanah dah jang... gilos betul la...tapi diorang layan lepas terawih laaa

mercun ni tak putus tangan la, tak best :P

zaman kanak2 ribena dulu, deknie paling suka main mercun pop pop ngan mercun tarik... ada lg ke mercun tarik zaman ni?

Ingat lagi zaman budak2 dulu main mercun nih... Tapi bunyi dia kecik jer.. x macam main mercun lain.. bunyi besarrr..

ermmm..betul2..da besar sikit ni, nafsu nk main mercun pn kurang..huhu

mercun pop pop kotak baru tu.. lame dah tak nampak.. pasni beli mercun tarik lak bro.. leh pedajal kawan ofis pastu.. lol

mercun tarik sakit hati je bunyi dia..haha..byk lemau.=)

meriah jugak kalau main mercun tu kat ofis..

mercun pop pop..?
zaman sekolah rendah dulu budak lelaki suka campak2 kat kitorang budak perempuan nih..
(macam la kitorang nk takut dgn mercun tak seberapa itu)
:)

mercun pop pop best !
boleh hilangkan stress bila main . haha

bleh mnyebabkn kemarahan .. mercun pop pop a.k.a mercun bawang ni menghasil sampah.. kih3

Salam.

Sebab mercun ni tak bahaya mana, tu yang best. main tak payah sorok-sorok punya. Tapi, memang pembuat sampah la..


EmoticonEmoticon