Tuesday, July 24, 2012

Hamzah Ian Bersama Babygirl

Pemilik blog terbangtinggitinggi iaitu Hamzah Ian sebenarnya seorang yang penyayang..., walaupun muka dia nampak lebih kepada muka seorang pembunuh yang kejam dan juga muka perogol..hahahaha

nampak muka perogol dia



Dekat sini gua buktikan yang dia seorang yang penyayang kepada BABY., gua tengok gaya dia dukung babygirl gua, menampakkan dia memang sukakan kepada budak-budak...tak tau la dia hipokrit ke apa..hahaha

Teori gua mengatakan mana-mana lelaki yang sukakan pada budak-budak akan digilai oleh ramai kaum wanita.., so tidak mustahil Hamzan Ian lepas ini akan menjadi kegilaan ramai wanita yer dak..hahaha

Ala gua pun sukakan budak2 sebab tu ramai makcik-makcik nak jadikan menantu..tapi gua tetap pilih YANA...*wajib puji diri sendiri ('',)

Bawah ni gua sediakan beberapa gambar Hamzah Ian bersama babygirl gua





*malas nak buat dialog

*************************

Sekali sekala kita puji kawan sendiri apa salahnya yer dak..??? daripada buat entri duk maki orang buat apa..hihi

Owh..lagi satu sepanjang bulan Ramadhan ini Hamzah Ian berniaga di Baazar Ramdhan di Bangsar..sesiapa berdekatan boleh la singgah di Bazaar sana



Sekian...Peace (~_^)v


p/s : siapa rajin tolong LIKE gambar babygirl gua di SINI <---




19 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha..penyayang ke? erkk baru tahu.. T_T

hokalohhh comel nyer dia!comel nyer dak hamzah ian..!haahahaa..

babygurl ofkos la comel takde org bleh lawan! :)

hihihi....pujian melangit utk hamzah ian...hihi

memang suka lah baby girl tu dgn penulis blog terbangtinggitinggi tu...

nampak ciri-ciri kebapaan si mejah. comelnya baby girl ujang..

Zafirah time nie... memang jadi GOOD GIRL jee....

comey tulla baby girl...sy selalu msuk blog ni semata-mata nak conteng muka abg ujang...heheh...gurau je

boleh la lu wat mejah ni jadi menantu lu ujang.. hahaha

cumil sgoh baby girl ni..anak sapa le teww..hahahaha

teringinnya nak pegang baby kak yana and azfar. comel gila!

perghhhhhh.. papa jah mithali tu!!

assalamualaikum ujang...betul tu org perempuan mmg suka lihat lelaki yg sukakan budak2 n baby ni...

moga brother Hamzah ni akan cpt2 kawin n dpt memegang anak sendiri ...

tudiaa..tembam nye baby :) geram tgok.. Hamzah xde perasaan pon gok bby.

menyesal aku tak pegang baby ko..kalau tak dapat masuk blog ko =(


EmoticonEmoticon