Wednesday, June 27, 2012

The Pangkren (dendanganku)


Ini gua nak perkenalkan band dan lagu dari seorang kenalan gua dari Facebook.., beliau meninggalkan mesej di Fanpage Gua iaitu Erti Kehidupan

Gua rasa lagu dia santai so boleh layan...hee

******************

Lagu : Dendanganku
Lirik : Hisham
Lagu : Hisham


Bersinar terang bintang-bintang
Gambar keindahan wajahmu
Seirama cinta
Untuk kau dendanganku

Dan bukanhanya kata-kata
Seisi maya bandingannya
Untuk kulukiskan
Seikhlasnya cintaku

c/o :

Masih terdengar lagi
Melodi rindumu sayukan malamku
Masih ku terasa
Hangatnya sentuhanmu




******************


Nama Band : The Pangkren
Bandar : Kuala Lumpur
Anggota : Hisham - one man band (vocal, background vocal, gitar, bass, keyboard, dram, sinth, kerincing e.t.c.)
Tahun Ditubuhkan : April 2011
Konsep Band : D.I.Y. Pop
Influence : 60's & 80's Pop
Label : Studio Kuda Belang (label saya sendiri )




Sekian...Peace (~_^)v


1 Orang Memberi Komen & Pendapat

terbaik lah lagu nya


EmoticonEmoticon