Tuesday, May 8, 2012

Pemenang "meh komen blog gua 2" meh kenal

Versi 2



Semalam gua ada bagi soalan teka-teki untuk dijawap tengok SINI <<, dan 3 orang yang berjaya  jawap terpantas dan cepat akan gua pilih sebagai pemenang untuk diberi penghargaan seperti letak dibloglist khas dan juga letak banner free di blog gua lebih kurang 2 minggu..('',)
Jadi pemenang untuk soalan semalam ialah :


 Arol Mubin -  cantik blog mamat ni..('',)


 mynameismy - bakal menjadi seorang ibu, tahniah ('',)



Dhiqa - Dia ni memang suka merapu..tak caya pergi wusha..('',)


************

Tahniah Kepada 3 orang sahabat di atas ('',) mereka berjaya menjawap untuk soalan 
INI <---

Ramai juga berjaya menjawap dengan betul..., tetapi gua pilih 3 yang terawal yang berjaya menjawap dengan betul ok..('',) ke nak gua pilih 5 orang juga macam sebelum ini..hehe

Lagi 2 orang tu kalau dia lapor diri dekat komen ni gua letak la juga di bloglist...kalau takda gua kekalkan 3 orang ini sahaja di tepi bloglist..., lagi 2 minggu gua akan kasi soalan lagi dan cari pemenang lagi.

Kepada 3 orang di atas ini sila la kasi banner blog korang beserta link ok..,jangan hantar gambar banner...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kawan2..tolong VOTE aku dekat SINI<---  thanks..('',) jatuh no 4 dah..=(

10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Weh takleh nak letak link banner la...-.-' dia kata html not accepted. ke ak y tak reti...-.-'

ko amikla link nye kat sini eh eh eh... heee~

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/p/banner.html

Thank you thank you... :)

owh teringat zaman mase baru2 Up berblogging ni berkejar2 main game nk dpt traffic heheheh...

next teka teki pls....:D

congratz kpd yang berjaya!! ^__^

hehehehehe Tahniah wat sume...

nanti aku nak hantar banner untuk kempen DIGI AWARDS yekk....ekekekeke

Yeahhh! Merasa jugak duduk kat bloglist blog famous. :D


EmoticonEmoticon