Tuesday, May 8, 2012

Meh Komen Blog Gua dan Menang (2)

Promosi 2





Gua ada sebuah ladang yang tak berapa nak besar di Negeri Sembilan.., gua teringin nak tanam 2 jenis pokok sahaja iaitu pokok getah dengan pokok koko.

 Untuk memenuhi cita-cita gua.., gua pun pergila ke ladang dan tanamlah pokok getah separuh dan pokok koko separuh,

 Soalannya pokok apa tumbuh dulu?..??


 *****************

3 pengomen terawal dengan jawapan yang betul akan gua letakkan banner blognya di sidebar dan juga gua letakkan bloglist khas untuk setiap pengomen jawapan yang betul dan tepat..(tengok di sidebar) kalau ramai yang jawap dengan betul gua akan pilih 5

Entri khas akan dibuat dan di ping ke lebih 600k orang like di Facebook..('',) nak tau trafik dapat banyak mana tanya pemenang sebelum ini..tengok bloglist di sidebar..('',)

Segala komen tidak akan dipublish..sehingga keesokan harinya..('',) korang boleh meneka dengan komen sebanyak yang korang nak..., jangan SPAM sudah ok sayang..('',)


********************

Senarai Pemenang Meh Komen Blog Gua 1 di  SINI<---


Sekian..Peace (~_^)v




p/s : p/s : kawan2..kalau rajin tolong VOTE aku dekat SINI<---  thanks..('',)

33 Orang Memberi Komen & Pendapat

Jawapannya ialah... Dua2 pokok tak tumbuh! Sebab tanam separuh jek. Betul tak? :D

kedua pokok takkan tumbuh sebab ko tanam separuh je... :)

dua2 tak tumbuh sebab tanam separuh aje :p

just nak komen kstau yang saya dtg sini hahahahah :p

rumput tumbuh dulu

kedua-duanya tidak tumbuh

kedua dua pokok pun tak tumbuh sebab tanam separuh je.hehe...

Kalo pokok..POkok koko la kot! tapi sementara tunggu koko tu tumbuh..lalang dulu naik arr! haha

camne nak tumbuh, dah tanam half je.. haha.

pokok koko! ehhhhhhhhhhh...yer kot!

pokok getah koko~

ah!! kali ni aku tak tahu apa jawapannye..stress!! haha

dua-dua pokok tak tumbuh sebab bro cuma tanam separuh pokok..

tida pokok pun yang akan tumbuh!

pokok getah dulu sbb pokok getah kena tanam dulu, dalam ayat entry di ats. pastu baru pokok koko.hhaha

dua2 x tumbuh sbb tanam separuh jer..
hehe

dua2 x tumbuh lee. tanam separuh...

due2 tak tumbuh sebab lu tanam separuh je..
len kali tanam la biar sampai abes..
ish3..
ujang2..

dua-dua tak tumbuh sebab tanam separuh je:P

dua2 tak tumbuh sebab ujang tanam separuh je pokok2 tu

tumbuhnya parasit or lalang...

pokok yang 2 lg tu terbantut pertumbuhan sb persaingan yg kuat+space yg kecik...

so bro, u need to add up more space. hue3..

satu pokok pon tak tumbuh. yg tumbuh hny rumput & rampai. dh klo tnam separuh je..separuh lg hlg..mmg mati la dua2 pokok tu.

2 2 tak tumbuh pasal die tanam separuh aje.... tanam la sepokok baru tumbuh..bhahhaha


EmoticonEmoticon