Monday, May 7, 2012

Cik Epal bersama babygirl saya



Minggu lepas..ke dua minggu lepas...ke tiga minggu lepas .. entah gua tak ingat bila..hahaha.., yang pasti si Cik Epal gonjeng datang melawat babygirl gua bersama dengan jejaka masa depannya bersama dengan akak jejaka masa depannya dan juga anak kakak kepada jejaka masa depannya... huh paham tak..???

Tak paham sudah tengok jer gambar..hehe

*****************

Gambar dan dialog di bawah ini gua copy paste bulat2 di blog Cik Epal tanpa kebenaran dia..., Cik Epal mereka dialog yang agak sengal sekali..serius shit.hahaha


Dua dua pura-pura terkejut pandang camera!! Comelnyaa rasa macam nak lempang dua-dua :D




Si gendut(jejaka masa depan cik epal) yang over teruja tengok anak Gua



Di tebar-tebar pulak kan pipi baby girl ini. Kau ingat ni roti canai??



ayokkkk Yana marah



Ujang overshadow <---cilakak kau Epal



Tahap kelebaran pipi tidak boleh dilawan



akak jejaka masa depan cik epal bersama anaknya


Mana ada gaduh. Kita chill chill je ni. Sengih sampai show off gigi lagi


Melentik baby girl Ujang dan Yana ni tidur. Curlasssss engkoo! :D




Dari info yang aku dapat oleh Yana, memang babygirl depa suka tidur pose melentik lentik. Ikut siapa lah tu eh. Ikut Ujang ke Yana?? haaa yang itu yang kita tak tahu tu


********************

Komen gua cik epal ni bab dukung baby memang out..hahaha.., tapi bab melayan baby memang A..('',) si jejaka masa depan cik epal juga yang lagi terbaik..hahahaha

Thanks kepada Cik Epal bersama kerabatnya kerana datang melawat babygirl dan hadiah yang diberi...



Yuyu Zulaika  dan  Nadiah bersama babygirl <--

Nazirulhazwan bersama babygirl <---


Sekian..Peace (~_^)v

BIODATA BABYGIRL SAYA <--


p/s :  malam ini layan cite ngongkrong

14 Orang Memberi Komen & Pendapat

eh, dah brp bln baby ujang nih.. badan dia makk aihh...semangat!

gemuk tambah temban betul babygirl

comey ney zafirah ... ko plak pipi dah lebih kurang zafirah tang perut ...hahahahha aku tak nampak

fuh.. memang kembam pipinya.. hikhikhik.. suka tengok..

kesian pipi babygirl jadi mangsa.....hahahahaha..... :)

ikut sapa la Si Zafirah tu...bolat bolat...geram sgt...eeee....

muahaha.. pipi tembam mcm ujang

kemain lagi cik epal tu haa,,,
comel tol la zafirah ni.hehehe

masa ceria bersama keluarga...

Olololorr / Comel nye ! Semuaaaa comel ! suka tengok baby-2 tuuuu .

hehe comel sangat.. adoiii, berapa umo baby tu?


EmoticonEmoticon