Wednesday, May 2, 2012

Aktiviti Tengah Malam Gua



Bila malam hari.., tugas gua ialah memberi susu kepada babygirl ketika dia lapar...('',) bila dia merengek jer gua akan terjaga dan memberi susu kepada babygirl..bila stok dalam botol dah abis baru kejutkan mama dia untuk kasi susu..hee

Babygirl gua sekarang memang kuat minum.., gua tak dapat bayangkan la macam mana kalau anak lelaki.., orang kata kalau babyboy lagi kuat minum yer ker..??

Alhamdulillah babygirl gua sekarang minum susu mamanya sepenuhnya.., bila siang hari mama dia akan beri stok susu yang dipam kepada pengasuh babygirl.

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

Anak lelaki mmg kuat membotol, lps tu kerap buang air, biasalah tu.

Org dah ada baby la katakan...hehe

bukan main baby girl tu pandang kamera..hehe
ha ah..baby boy mmg lagi kuat minum susu..

YA ALLAH..
TAK SABARNYA RASA NAK BESALIN BILA TENGOK MATA BULAT TU..

bykkan directfeed utk byk produce susu ..... belah mlm la hormon susu byk dihasilkan .... better mlm hari directfeed.... sesambil tu leh buat stok sekali ... byk kan pam mlm & direct feed ...bgtau yana ok .....

tak pe klu letih ckit janji anak kite dpt khasiat yg terbaik .....



**ceh ckp cam aku fully bf je ...muahahahahaa

kalau ikutkan memang anak laki lagi kuat menyusu

wahh ujang seorang bapa mithali ^_^

seronok betul tengok lu jaga anak

kalau ikutkan malam la banyak terhasilnya susu.. so better abg ujang cakap gan kak yana bagi susu malam2.

Nasib baik Ujang nyer tak kuar susu.

Buwehehehe... :-p

one of the best blog i have ever seen.

good daddy..arap2 nti laki aku pon rajin jgk la jg anak, bukan setakat main2 ngn anak, tp kencing beraknye sama2 la hadap =D...ucuk!


EmoticonEmoticon