Wednesday, May 30, 2012

25 Tahun Sudah Mothercare



Kalau keluarga yang mempunyai anak kecil bila kita sebut nama MOTHECARE sahaja pasti ramai yang boleh terbayangkan produk yang berkuati yang ada pada mereka yer dak..??

Sejak saya jadi bapa ini saya juga sering singgah dan juga membeli produk di MOTHECARE..hehe

Antara produk yang dijual di MOTHERCARE selain produknya sendiri  ialah :


Photobucket


Ini antara produk yang kami perolehi daripada MOTHECARE..

Botol susu kegemaran babygirl saya ialah tommee tippe ('',)

Babybox tempat simpan barang-barang babygirl saya..('',)

Kenapa MOTHECARE .?

Senang je jawapannya.., sebab berkualiti dan juga tahan lama..hee


***************

Untuk pengetahuan korang MOTHECARE sekarang telah berusia 25tahun.., jadi kita semua boleh tahu sejauh mana matangnya MOTHECARE yer dak..? Anak dara kalau 25 tahun pun dah boleh kawin jadi itu perumpaan usia MOTHECARE...hehe


Baru-baru ini MOTHECARE ada menyambut ulangtahun mereka yang ke 25 tahun bertempat di SURIA KLLC dan saya berkesempatan membawa isteri saya bersama babygirl menghadiri majlis mereka yang cukup meriah..('',)

Isteri bersama babygirl


Majlis yang berlangsung seawal 10pagi sehingga 7malam disajikan dengan pelbagai aktiviti menarik seperti catwalk daripada kanak, pertunjukan nyanyian dan tarian , aktiviti mewarna, pertunjukan magic dah pelbagai lagi.., ramai ibu bapa yang bawa anak mereka tidak melepaskan peluang menyertai aktiviti ini. Saya anak kecil lagi jadi tengok jer la..hee

Selain aktiviti kanak-kanak, ibu bapa yang hadir juga diberi peluang untuk mendapat hadiah daripada sesi jawap dan menang dan juga cabutan bertuah..('',)




Tanda prihatin terhadap pelanggan Mothecare.., mereka telah mengadakan diskaun besar-besaran sempena menyambut ulangtahun ke 25


Antara produk idaman saya dan juga isteri di MOTHECARE ialah

~

~

~

~

~

~

tara....!!!!!!!!!!!!!




Pergh..!!! saya memang cukup berkenan dengan produk Silver Cross ni, geram jer tengok...grrrrr *sambil hentak2 kaki

Tu gambar sahaja..bawah ni gambar live bersama SIlver Cross idaman..

Silver Cross

Kali pertama terpandang jentera itu saya dan isteri terus berkenan...hehe.., ibaratnya macam kalau kita bawa kereta BMW terasa selesa yer dak..?? jadi kalau babygirl duduk dalam Silver Cross tu ibarat dia macam duduk dalam BMW la..haaa macam tu la maksudnya.., paham dak..?? tak paham sudah...hihi ('',)



*******************


MOTHERCARE mempunyai banyak cawangan di seluruh Malaysia..antaranya ialah :

Bangsar Shopping Centre , Subang Parade, Suria KLCC, The Curve, Alamanda Putrajaya Shopping Centre,
Mid Valley Megamall, Plaza Gurney(penang), Pavilion Kuala Lumpur, 1 Utama...('',)

Untuk keterangan lanjut pasal MOTHECARE boleh layari




Sekian...Peace (~_^)v


p/s : bila baby selesa otak kita ceria...hihi


6 Orang Memberi Komen & Pendapat

mahal sket kot harga barang dia

hak...hak.... hak... x tercapai dek akal tengok hege die...

hahahha ...whoa ...baguslah gitu ..kalau saya beristeri nanti boleh pergi ke mothercare jugak ..dapat kerusi roda tuh .

hurmmm ada gak survey barang kat sini.. harga agak mahal, tapi kualiti terbaikkk..

tak mampu nk beli brg ctu..hehehe

Mothercare berkualiti :)

Tumpang lalu ye tuan tanah..
Saya ada menjual set ingin hamil, menyusu, bersalin & set kecantikan :)
http://thevitamomshop.blogspot.com
http://facebook.com/vitamom


EmoticonEmoticon