Monday, April 9, 2012

Watak Pengguna Facebook


Entri Sebelum Ini Pasal Status Publisiti Murahan Di Facebook -----> SINI(klik)


Disebabkan sekarang ramai ada facebook.., suka pulak gua amik isu dari facebook ni..hehe..('',)

98% pengguna facebook bila on9 pasti akan ada benda yang ni taip ataupun nak dilihat yer dak..?? yer la takkan dah on9 pastu jadi bangang duduk diam terus off..hee

Ok gua selaku pengguna facebook benda paling gua suka ialah sibuk hal orang lain..hahaha.., paling gua suka wusha status orang dah juga wusha ....erm..entah tak ingat

Bawah ni gua amik beberapa Watak Pengguna Facebook..siapa terasa padan muka la ok..('',) sekadar gurauan...('',)

Cekidot

*****************

Watak Pengguna Di Facebook

1. MODEL : Tukar gambar setiap hari/minggu ataupun upload gambar

2. PENJENAYAH : Tukar nama setiap hari

3. OVER ACTING @ PERASAN BAGUS : Namanya menggunakan simbol2 sehingga menyusahkan kwn2 nak cari terutamanya ketika kecemasan (Contoh :: 71M@T -> Jimat)

4. WARTAWAN : suka menyebarkan pesanan, walaupun tak penting !

5. PENGGANAS : Suka menyebarkan link yang menakutkan (contoh : sila sebarkan pesanan ini jika tidak anda akan ditimpa kesusahan @ bencana etc)

6. BINTANG FILEM : Suka update status setiap 5 minit

7. BINGUNG : Tidak dapat membezakan ruang untuk wall post atau status -.-'

8. PERASAN HEBAT : Selalu melaporkan dimana lokasi semasa setiap masa ! Contoh ( otw ke Mydin Mall ) kemudian ( di Mydin Mall shopping jap ) kemudian ( karaoke di Mydin Mall ) bla..bla..bla.. Semuanya berlaku dlm 1 jam. So annoying okayy -.-''

9. BUDAK HINGUSAN : Selalu menampilkan gambar dgn gaya aksi ! (contohnya amek gmbr dgn mulut terbuka luas, tak takut ke lalat masuk dlm mulut ?)

10. SHOWOFF : Nak makan pun siap ambil gambar dulu dan dibuat pic profile.

Entri Sebelum Ini Pasal Status Publisiti Murahan Di Facebook -----> SINI(klik)

*****************

Gua kategori no 11..., tanak bagitau apa dia..heeee

Sekarang ni gua jarang wusha blog, sibuk jaga page di facebook.., bawal berblog dulu jarang wusha facebook rajin jaga blog..hurm..., tak bestnya..=(


Sekian...peace (~_^)v


p/s : kemahiran mengolah diblog pasti hilang bila jarang menulis..argh..!!!!!



13 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehe bende ni ramai yg dh share kt fb kan..:)

alangkah indahnya hidup tanpa fb.. haha :D

fb ohh fb.. pling annoying watak budak hingusan..makan lalat banyak sangat kot sampai jadi cam2 gamaknye..haha

hahahahahahhahha... hanya mampu ketawa dan tergolong dalam erm.. salah satu daripadanya hahaha...

ahaha..xtaw..xtaw..x tersenarai rasanya..hehe..

hahaha funny! tapi btol gak.. erm sy dlu glew fb tp skunk dh kureng laa..

hmmm... aku tak terasa..
sbb aku takdak fb...
kehkehkeh

dah lama tak update status kat Fb..

HAHA. mcm2.eh terasa juga ni hihihik :p

Kalau WATAK SUAMI ORANG camner lak bro....hehehehehe

jilake.copy paste tak kredit.dem
report SSM

Aku sedar... Bnyk tul aku dlm glngan2 tu.. Tp I bkn artis hokey.... Hahahaa...

adoiii....banyaknya watak aku dalam list nie.... hahahaha


EmoticonEmoticon