Friday, April 27, 2012

Mohon VOTE dari kawan2.!




Tahun lepas berlangsungnya majlis perkahwinan 2 orang blogger hensem dan cun iaitu gua dan isteri gua..hahaha,

Majlis itu dihadiri lebih 60 orang blogger dari seluruh Malaysia..,

Gua selaku tuan punya badan mohon jasa baik kawan-kawan untuk vote entri gua dalam kategori


 Sosial Media Gathering of The Year

untuk vote klik SINI <-

- klik vote
-login as Facebook atau twitter korang 
- klik vote sekali lagi untuk konfirm..('',)

Terima Kasih sebab VOTE..hehe

 
Saya perlukan undian anda setiap hari..tQ


************


kalau rajin gak vote gua untuk kategori blogger of the year...,klik banner dekat tepi sidebar untuk mengundi..thanks..=)


7 Orang Memberi Komen & Pendapat

sudah vote!!! nak share kt wall xde makna kita xfriend...hahhahha...

aku nye Fb kena bloked la pg2 gini ptg2 ckit ok

owwhhh... baru aku perasan... nie kategori baru yekkk.... bole aku promote kat fb n twitter nie

ala gambar aku takde taknak lah vote!

boleh gitu?:D


EmoticonEmoticon