Monday, April 9, 2012

Terima Kasih Aaron Aziz



Gua yakin 95% rakyat malaysia mengenali Aaron Aziz walaupun dia anak kelahiran Singapura lagi-lagi selepas kemenangan beliau dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian semalam

Dan gua yakin lebih kurang 35% rakyat Malaysia tidak puas hati dengan kemenangan Aaron Aziz sebab dia rakyat Singapura..hee

Lantak la dia dah menang..,kalau siapa bising pun bukan dapat bawa kereta dia tu..,hee

Sebenarnya faktor kemenangan Aaron Aziz ialah beberapa cerita hangat media mainkan bila minggu menggundi artis sedang hangat dijalankan.. antaranya isu Nama Sebenar Aaron Aziz.., bila isu ini tengah hangat orang yang tengah nak tanda nama artis kegemaran pasti la Aaron Aziz yer dak...??  terima kasih la sebab isu Nama Sebenar Aaron Aziz ni blog gua seminggu dapat Free Trafik dari pihak google..(sebab entri Biodata Aaron Aziz) ('',)

Begitu juga dengan Tasha Macah apa tah nama dia.., nama dia tengah hangat sebab isu Tarian Tiang(tak betul) dia....secara tak langsung tolong promosi nama dia..,tetapi gua sendiri pun tak kenal nama dia..hahaha

****************


Kembar Aaron Aziz

Gua sebenarnya nak ucapkan terima kasih kepada Aaron Aziz sebab kerana dia telah menaikkan motivasi untuk kaum suami orang..

Aaron Aziz telah buktikan suami orang memang kuat pengaruhnya.., saya juga suami orang...hee

Kepada kaum bujang sedarlah..., aura kaum suami orang sekarang lagi gua dari aura si bujang.., telah terbukti tak caya tengok Ustaz Azhar Idrus..,beliau juga suami orang...hee

Apapun nak jadi suami orang kena la ada tanggungjawap...

Bayar cukai pintu hari rabu,
Jika nak kawin dapatkanlah restu ayah ibu ('',)


Apahal gua tetiba masuk bab kawin ni..??? derm..sebelum gua merepek baik gua stop...('',)


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : Neelofa kalah, lisa surihani pun kalah..hahahah..('',)

15 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku rasa entry nama sebenar ko tu faktor die menang ni

hahahah suami ke , tk suami ke, i peduli apa. muahahaha. eh tp serius la, aaron aziz mmg super awesomeee. weeee

semangat gua membacanya..maklumla kita kan laki orang

Bayar cukai pintu hari rabu,
trylah kalau nak penyapu..hahahaha..
jgn marah ujang...peace yo..

Aaron menang sebab 'KEMBAR' dia tue tolong UNDI BEBANYAK.....ekekekekeke

aik...???? sejak bilo lak den ado adik kombar ni????

yg along tau kau kombar darah.... mulo2 bawak kek sepital kajang tak leh kuar???

tak pasal2 mak kono naik ambulan ke sepital KL...

kek situ lah keluar ekau dongan kombar kau(Darah)

rupo2nyo kombar kau idup lai eh???

hahahahha

aik...???? sejak bilo lak den ado adik kombar ni????

yg along tau kau kombar darah.... mulo2 bawak kek sepital kajang tak leh kuar???

tak pasal2 mak kono naik ambulan ke sepital KL...

kek situ lah keluar ekau dongan kombar kau(Darah)

rupo2nyo kombar kau idup lai eh???

hahahahha

memang kembar lah.. muka pun serius.. same2 =P

x habes2 dgn perasan dia tuu..kah3


EmoticonEmoticon