Tuesday, April 10, 2012

Perut Mengulas ke Memulas.


Hari ini gua sakit perut..!! pukul 3a.m, 5a.m , 8.30a.m, 9.57 a.m pergi toilet.., ni karang kejap lagi silap2 boleh pergi toilet lagi..hurm..

Gua sebenarnya BM memang hancur untuk mengolah ayat..langsung dengan status facebook yang salah guna ayat habis gua kena bahan,...derm..!!



Gua pun tak perasan yang ayat gua tu tak betul...('',)

Penggunaan ayat untuk sakit perut ialah memulas ok..bukan mengulas...


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  hurm..makan apa la ni


13 Orang Memberi Komen & Pendapat

makan pil chi kit tech aun :P

Aku pon pasan status FB ko tu. Tapi x komen sbb aku tahu ko mesti akan di bahan...ngeh3...

kan aku dah cakap..ko typo..tanak ngaku!cit!

hehehe... memulas dan mengulas... dekat jer bunyinye... tp maksud yg berbeza... ;p

hihi...kelakar..kelakr..gelak laju laju

pil kit chit tek on. dpt mmbantu^^


EmoticonEmoticon