Tuesday, April 3, 2012

Kecoh Isu Aaron Aziz dan Safee Sali,



Minggu ini kecoh pasal 2 orang popular tanah air iaitu Aaron Aziz dan juga Safee Sali.., gara-gara kecoh isu pasal 2 orang terkenal ini blog gua kena tempias..hehe

Siapa yang tak tau gua bagitau je la kecoh pasal apa ek..,

Yang Aaron Aziz kecoh pasal isu nama sebenar dia..manakala Safee Sali pula kecoh pasal isu rumah tangga dia..,gua secara jujurnya tak baca pun lagi mengenai isu 2 orang ini, tahu pun sebab baca tajuk jer di wall facebook..

Apa yang gua maksudkan 2 isu ini terkena tempiasnya ialah secara tak langsung kemain ramai lagi GOOGLE mencari isu hangat 2 orang ini dan masuk ke blog gua..

Blog gua bukan blog SEO dan juga GOSIP tetapi sekali sekala terselit sikit2..hehe

Entri 2 ini menjadi pengunjung dari google paling banyak untuk minggu ini :



dan 



Ada yang cari nama sebenar aaron aziz la..,nama bapak aaron aziz la..,nama safee sali la...semuanya terselit pada 2 entri ini.., 2 hari tak update entri SEO ni boleh cover sikit2..hee

Apa pun...hurm...bateri nak abis..tak dpt update lagi..

Sekian..Peace (~_^)v


3 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehe even bukan blog SEO atau gosip, tapi bila ada entri kaitan sure dpt tempiasnya hihi...

post hangat, hangat-hangat tai ayam


EmoticonEmoticon