Friday, April 6, 2012

Facebook Geng illuminati..!!??




Sebut pasal facebook sahaja mesti ramai yang tahu yer dak..??

Tapi disebalik facebook ramai tak tahu apa yang ada yer dak..??

Tahu dak apa itu illuminati..,kalau tanya gua terus terang gua tak reti nak terangkan..hehe, tapi gua terjumpa salah satu lambang illuminati akan keluar bila kita tulis perkataan illuminati..tak caya ce try...gua takyah buat tutorial pun takpa cara dia tengok gambar bawah ni..






Pinjam chat facebook Hamzah Ian..hee

**********************

Gua tak pasti la pulak kalau korang dah tahu benda ni dah lama...,tapi gua baru tahu..hehe



Sekian..Peace (~_^)v


p/s : rupanya tu ala2 tag nama org..nama dia illuminati..JILAKA


9 Orang Memberi Komen & Pendapat

[[illuminati]] tu keluar gambar tu sebab tu profile picture untuk https://www.facebook.com/illuminati. kalau kau taip [[ayeemayam]] keluar lah profile pict ayeem ayam

cer taip nama wa [[yuyuzulaikha]] mesti la lu tengok muka JeLo di situ..

-..-'

o0o0o0o0o0 aku fb pun jrg buka ....

lu try tengok movie the arrival

CEH.BARU NAK TERKEJUT SAT TADI.ADOYY


EmoticonEmoticon