Tuesday, April 3, 2012

Diana Amir bersama jejaka gemuk

Kisah diana amir dingorat oleh gua dan zackzukhairi baca SINI <-----------

***************


Gua rasa ramai dah tahu yang gua dan diana amir ini merupakan kawan lama..,(ayat syok sendiri)

Semalam gua berkesempatan sekali lagi berjumpa dengan diana amir di majlis Pra Tonton filem 3 temujanji dan secara kebetulan juga ini merupakan temujanji gua ke 3 bersama Diana Amir...hee

Semalam bila diana amir jumpa gua jer dia tegur

"wei ujang gemuk gila kau sekarang..." komen diana kepada gua

"eh yer ker..aku pun rasa macam dah gemuk la.." jawap gua ringkas

"ala kau ni jaga la sikit badan baru anak sorangkan..??" komen diana lagi

"erm..yerla nanti aku pergi gym la.." jawap gua lagi.

"hahaha..kau ni bukan makin turun makin gemuk ada la..." komen diana lagi

" siot la kau manjang kutuk aku..bla la kau.." gua mula naik angin

"yerla2..majuk lak dia..,jom amik gambar letak dekat blog kau ok.." ayat pujuk diana

"hurmm....jap aku suruh adik aku amik gambar.." balas gua


***********************

Gambar bukti gua dah gemuk...hehe


Kejap2 lagi gua review filem 3 temujanji


Kisah diana amir dingorat oleh gua dan zackzukhairi baca SINI <-----------

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : serius berat gua naik  3kg....grrrrr!!!

11 Orang Memberi Komen & Pendapat

gemuk sbb bahagia tak paa...haha

arghh..bila ko nak ajak aku g event2 macam ni..haha

diana amir ni rasanya anak seorang prof kat uthm..

for sure perut ngan montot je naik tu ... slalu kan wat senanam tekan tubi ....

aah semalam nampak ujang lebih besar dari masa kat pratonton kumkum dulu hehe., bahagia ada keluarga bahagia takpe :)

p/s; segan nak tegur semalam.

Amboihh... kemain lagi tuu . hikhik .

adatlah dah jadi suami irang..malah bapak lagi

biasa la kalau lelaki dah anak nie..memang bagai di pam-pam...tue la simbol kebahagian

hati tengah senang dan bahagia... takpe...


EmoticonEmoticon