Tuesday, April 24, 2012

Biodata Ujang9897




Baru-baru ni ada beberapa awek cun tanya nama sebenar gua.., disebab kan dia cun gua bagitau la nama sebenar gua kan..,hahahaha

Sebelum ini ada dah gua buat entri pasal Biodata gua ni tapi dalam entri kontes apa tah..,ni gua tepek balik untuk tatapan media masa lampau




BIODATA UJANG

Nama Sebenar : Mohd Azfar b. Roslan.

Nama Tipu : Ujang , Aaron aziz, Brat pitt ,

Tarikh Lahir : 7 / 11 /1986 ( 7 eleven)

Tempat Lahir : Hospital Kuala Lumpur

Tinggi : sama tinggi dengan awal ashaari

Berat : Lagi ringan dari afdlin syauki

Status : Bujang (gua tipu)

Bekas Awek : Heliza Helmi , Lisa Surihani , Yana Samsudin

Artis Kegemaran : Gua sakai..semua artis gua jumpa gua suka..hahahahhah


******************


Sekian..Peace (~_^)v


mohon vote untuk majlis kenduri kawin gua dan yana..klik SINI <--


p/s : rindu baby

10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Ingat same encem gan awal. hik...hik...hik...

entry sempoi nih......*peace juga..*

Saya lebih suka kalau nama samaran anda dari rakyat Malaysia...
ha...ha...ha.....
Ayat kontrolversi...!!!

nak panggil aron la lepas ni..


EmoticonEmoticon