Thursday, April 19, 2012

Bergaya bersama Bifa's Collezion

Salam.,

Ada yang dah kenal dengan Bifa's Collezion dak..?? sesiapa yang rajin beli pakain on9 mesti ada yang dah kenal yer dak..??


Gua nak poyo gak la boleh dak..? gua merupakan salah seorang pemilik sehelai baju dari Bifa's Collezion..hehe.., baju yang gua pilih seperti di gambar bawah ini



Amacam hensem dak gambar mamat atas ni.., so kalau gua pakai 10 kali lebih hensem kan kan..hahahaha
gua pilih baju ni dari album facebook dia dekat SINI <--- awek2 boleh pilih baju nak kasi hadiah untuk kekasih korang..hee

Baju pilihan gua yang atas itu sudah di pos ke rumah gua.., nanti gua tunjukkan bajunya ok..tunggu entri dari gua.. model baju versi gemuk..hahahaha

Sesiapa yang berkenan nak beli baju dari Bifa's boleh wusha di blognya banyak pilihan woo..!!!


Blog Bifa's Collezion <----

Facebook Bifa's Collezion <----- 


Tengah Ada Sale..!!!!!
( Bestnya shopping di Bifa's Collezion kerana join ahli rm2 jer.., beli 2 helai kos penghantaran percuma)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : baju perempuan banyak lawa-lawa wei...!! serius..!!


11 Orang Memberi Komen & Pendapat

bro...koleksi baju nie ker yang ko pergi shoot rancangan untuk TV ALHIJRAH.... hehehe

sy pun selalu shopping kat bifa's ni. :) murah+berbaloi!

ok. leh cari baju untuk dinner.

kalau benda lain penah je beli on9, tapi kalau pakaian takut sikit nak beli on9, takut tak selesa bile pakai, tp tengok byk yg cantekk,,kdg tu geram jugak la tgk..

azie pon ade beli dekat bifa nie..yup2 murah n baju sume cntik2..:D


EmoticonEmoticon