Thursday, April 19, 2012

Babygirl dah Sunat....yeeeee

Salam.,

Sunat.., gua pasti yang tengah baca sekarang ni mesti dah sunat yer dak..?? baik lelaki ataupun wanita..ke ada yang belum sunat lagi meh gua sunatkan..hahahahha

Ok sambung cerita..,

Pada selasa lepas gua bawa babygirl gua ke klinik az-zaharah untuk cucuk 2 bulan dan juga sunat sekali..('',) gua time babygirl kena sunat memang gua tak tengok..('',)

Doktor : encik tanak tengok ker

Saya : erm...takpa la doktok..takyah susah2..('',)

Doktor : jadah apa susahnya tengok jer la..

Saya : buweeekk!! tanak tengok..hehe

Doktor : derm..




Gambar atas menunjukkan saat babygirl gua nak kena sunat..sedih jer dia tengok gua dan yana...('',) lepas kena sunat babygirl gua di bawa untuk timbang berat badan dia..



Berat babygirl gua yang berusia 2 bulan sekarang ialah 5.1kg.. dah macam berat beras dah..hehe

Untuk cerita lanjut korang baca la blog bini gua si YANA ok .., ke ada yang dah baca..heee,


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : dah ada anak ni lain wo....

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

Good girl, dok diam je kena sunat..
Pandai ;)

alhamdulillah,
semoga semuanya dipermudahkan ^^

selamat.... take care of baby ok...

selamat.... take care of baby ok...

selamat.... take care of baby ok...

selamat.... take care of baby ok...

opp kenapa banyak sangat komen sy..delete ok

timbang baby zafirah pakai baju betol sgt..bila bogel baru betol bacaan tu..hehe

tgk muka dia menghadap doktor, kekeke. ni mesti takut erk..


EmoticonEmoticon