Wednesday, April 4, 2012

Adik Mia Sara Cium Gua..

Kisah ringkas rekaan semata-mata dari Ujang9897


Hai..salam kenal.,

Gua pasti 89% rakyat malaysia kenal dengan pelakon comel iaitu adik Mia Sara yer dak..?? kalau yang tak kenal tu gua hampir pasti rumahnya tiada TV...hehe..jangan marah ek gurau jer

Baru-baru ni gua pergi majlis Pra Tonton Filem 3 Temujanji.., secara tak langsung gua terjumpa dengan adik mia ni..,

Mula-mula gua buat dek jer..tau tak buat dek tu apa..maksudnya buat tak tau la..grrrr..

Ok sambung cerita.., dalam gua diri diam2 tiba2  adik mia tegur gua.


*************
Mia : eh eh..ni uncle ujang kan kan.

Ujang : hehe..yer sayang.., ingat tak kenal uncle dah..

Mia : keeenaaaalllll... aritu kita ada jumpakan..mia dah baca entri uncle pasal mia hihi (refer SINI )

Ujang : owh..mia dah baca ek..,uncle pun dah dapat babygirl comel macam mia..

Mia : eh yer ker..,sukanyaaa.., kirim cium mia untuk dia boleh..??

Ujang : boleh..boleh... (sambil dia panggil gua untuk cium gua)


Mia : nanti uncle ujang bawak la dia jumpa mia ok...

Ujang : Insyallah sayang....('',) eh mia ni kawan2 abang nak amik gambar sekali boleh..??

Mia : boleh-boleh..

Nisa Kay, gua, adik mia dan Pen Merah

Ujang : ok la sayang jom kita masuk panggung wayang..wayang dah nak start tu...kita tengok mia belakon ok..

Mia : oraitttt...!!!! eh uncle- uncle...nanti dalam wayang duduk la sebelah mia boleh..??

Ujang : ish..tanak la..uncle bukan artis.

Mia : ala takpa..duduk jer sebelah mia ok..??

Ujang : hurm....yer la..

Gua dan rakan-rakan terus masuk ke dalam panggung wayang dan terus duduk disebelah Mia...hehe



Malam itu gua menonton filem keluar MIG terbaru iaitu 3 Temujanji Lakonan Yana Samsudin Dan Pierre Andre, untuk baca review filem 3 temujanji dari gua klik SINI <----

Kisah gua bersama mia sara sebelum ini baca di SINI <---


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : 50% yang tengok entri ini hanya melihat gambar sahaja yer dak..?? ('',)


32 Orang Memberi Komen & Pendapat

saya baca smpai habis... jelessssssssssssssssssssssssssss dapat jumpa mia.... waaaaaaa....

ok saya lah salah sorang yg hanya melihat gambar...

tak nak baca punnnnnnnnn..hahah

bace cite ujang ni..tapi tak tau la dialog tu benar ataupun rekaan semata-mata..haha

haha , citer tu real ke dop abg ujang .? ngeh3 .. :DD

untung laaaa..sonok jumpa mia...

comelnya mia. saya masa kecik dulu pun comel macam tu gak. hehehe pengsan.

mengada gila story ujang. ahahaha

haha,betoii ka dak dialog tu.huhu

eceh...comel nye mia..
kolo mia cium akak lg comel tau ^_^

sangat jeles bace entry neyh yeee , tibe2 rasa sakit hati :))


mia comel

terelnye kau photoshopp...aku nak buat juga la..

pfft...kidding..!

wahh, bestnya. dpt duduk sebelah mia lagi..:)

amboi.. rapatnyerr dengan adik mia..huhu

salam

saya baca semua yea :)

baru plan nak print gambar mia ni, nak tampal kat dinding, bangun pagi tengok, mana tau, nanti dapat anak sebijik mukanya macam mia tu.hehe...

baca sketul2 tau..comelnye adik mia

peh wa jeles lah siot..nk mia nk mia

satu perkataan pun tak skip ni bila baca pasal mia...huhu~

bca smpai hbis.... bestnyer :)

wow, bila nak dpt tgk pratonton ni erkh..hehehe

Untunglahhhhhhhh.. Comel budak mia tu..

alahaaaii . jeles nye . HAHA . adik mia comeeellssss

aku terkompius kekadang..aku rasa mia anak mu..hahahaha..sebab byk citer psl mia..

eaaa... kak liza baca la.. cutenya mia. dia rasa selamat dgn ujang ni.. syukur boleh dipercayai..ha..ha..

Comelllll....nak cium baby mia...

Comelllll....nak cium baby mia...


EmoticonEmoticon