Saturday, March 10, 2012

Sifat Semula Jadi Korang Apa..?

Gua rasa semua yang tengah baca entri ini pasti ada Facebook yer dak..??

Korang ada perasan tak application baru tentang Erti Nama ni....??

Gua sebagai manusia normal pasti ingin mencuba sesuatu yang baru...yang penting tak lari akidah...hehe.., benda alah ini saja untuk seronok-seronok jer..

Sifat Maksud Nama Gua ialah..


Tepat sekali...gua memang seorang yang PENDIAM....('',)

Siapa nak cuba maksud nama korang klik SINI..



*****************

 Maksud nama sebenar gua iaitu Azfar dalam islam ialah "Yang Berjaya"...('',)
 


p/s : Maksud nama korang apa pulak...('',)

14 Orang Memberi Komen & Pendapat

dah try jgk...aduiii kecoh pulak kat facebook skng ni...hehehe

semoga berjaya ujang! hehehe

xnak ...tu sume dusta ...huhu.FB tak benar

hahahahahaha! aku ko tau juga kan... hehe! CERDAS.
Sekian. :P

Hafizah Zainal Abidin: Anda annoying post link churp2..... Haha!

baru try bila baca entri ni.

maksud nama saya, 'terlahir utk mencintai seseorang'. KAHKAHKAHKAH.

merepek betul maksud tu. lain mcm je bunyinya.

klu ikut islam, nama saya membawa maksud 'pemberianku'. :)

selalu guna application fb ni . hoho, try something new (: dpt la juga nama erti "pendiam" yer dari mr.fb.


EmoticonEmoticon