Saturday, February 18, 2012

Best jadi papa ni..('',)

 Papa bersama babygirl


"4 hari sudah umur saya" kata babygirl saya dalam hati...


Tadi babygirl saya suruh saya update blog.., dia suruh sampaikan pesan kepada semua aunty dan uncle terima kasih kerana kata saya comel...hihi

Babygirl saya dah ada nama cuma tunggu pada hari ke 7 nanti saya akan istiharkan dan daftarkan..('',)

Thanks juga kepada semua rakan blogger dan facebook yang memberi semangat kepada saya..,

Nak baca perasaan saya menjadi bapa baca SINI <---


*****************

Sebelum ini saya biasa dengar kalau jadi bapa tidur mesti tak cukup..,bila dah kena batang hidung baru paham perasaan menjadi seorang bapa memang tak cukup tidur..hihi

Tapi saya rasa penatnya saya, berganda lagi penat YANA yer dak..??

Ok la.., nak pergi dodoikan babygirl saya...hee


Sekian...Peace (~_~)


p/s : rasa tak cukup jer cuti 7 hari ni..hurm..


61 Orang Memberi Komen & Pendapat

bagus.. jd papa yg baik yer. tolong mama jaga baby.

Tahniah Yana & Ujang..
Bestnyer dapat baby girl ;)

This comment has been removed by the author.

assalamualaikum ujang...tahniah telah bergelar bapa tahniah buat yana dah bergelar mama...:)

adakah lepas ni nama blog brtukar menjadi erti kehidupan papa ujang? hehe

take good care of they both. hehe papa ujang bersama baby girl dia, how nice :)

tahniah... tak saba nak tahu nama babygirl...

tibe2 uang jadi baik hehehehe ... tahniah ujang!

ujang!jadi papa yg baik tau!hahahaha...:D

penat mmg penat... tp sume tu x pikir dh, sbb sygnye sorang bapa kepada anknya...

tahniah..suweetnye..

Bestnya.... nak jadi papa jugak. Huhuhuhu

hehehe, tu lah cabaran permulaan sebagai seorang ayah n ibu..tidor dah tak sama spt sblm2 ni lagi.. "alamr clock " akan berbunyi bila dia lapar.. :)

comelnye papa ujang dukung baby girl yg comel tu huhu ;)

sweet nye papa n mama baby girl..

haihhh.. jeles..hehe..

#jaga kak yana elok2 ye bro ujang.. :)

Wah tahniah...welcome to the club.
Jadi Parent ni takde la penat sangat coz akak ni dah 4 anak tapi ok je yang penting bila anak2 masih baby jangan di biasakan riba coz nanti akan jadi kebiasaan dan bila dah biasa tu yg selalu anak tak nak tidur kalau tak di riba,anak2 akak semuanya yg kalau nak tdur just letak bagi susu then lelap....so takde kita penat.malam pun jaga dekat subuh je.

Tahniah sebab dapat baby yang chumel..

tahniah ujang.. waah.. bapak org dah ye.

mesti la seronok.. mak dia lagi la seronokkan y mengandung melahirkan... hehe

tomeeeyyy nyeee...nie yang tak sabar nak ada anak nie,,,hahah! cehh..padahal result SPM pun tak kuar lagi dah berangan-angan..hahaha!

biasalah, itu baru sikit ujang! nanti bila dia dah besar sikit lagi penat..

tahniah bro!! pasni takde r nakal2 dah, lucah2 dah.. nanti terpengaruh dek babygirl.. susah.. =P

MOHON UJANG TUKAR NAMA!!

comel la 'saya'...

ujang aplly la cuti 2 bulan hehe bg sama ngan yana

huhu tahniah! comel sangat anaknya ^^

wahh ada org dh tlg bg nama kt anak aku..haha akan dipertimbangkan utk guna nama tu cik anon..

@encik cool:: tukar nama sbb apa?? xbg lg nama ank nk tkr apa??

whoa..tahniah...:) baby sgt comeyl!

Tahniah wei papa ujang.. Hahaha.. Suruh anak ko panggil aku aunty lisa tau!!! Hehehe..

atototo :D best nyerr dia tdo. jga baby baik2 . selamat menjadi papa.

Happy jadik papa ya ujang hihihi...

terbayang bayang lagi kenduri kahwin kau.sekarang dah ada baby.tahniahhhh!!!haha

tahniah! lol Wa pon de kat hosp putrajaya 14 - 16 feb!

alololo comelnye papa haha

tahniah ujang! jd papa yg baik!

akhirnya kena alami pengalaman orang-orang tua dulu..hehehe

tahniah bro..smga dia membesar jd anak yang membanggakan mak ayah..

tapi ...ko pun kena cukup rehat bro... ;-p

congrats....pls not only be a good father but a good hubby too..

have fun n enjoy fatherhood...

terselit nama ujang..:D

http://www.nornadiah.com/2012/02/ingat-senang-bila-ada-baby.html

tahniah.. be a good father soon he might be a good son..

hikhik tahniah.. sweet betoi ayahnye pgang bby.. kebapaan terserlah..


EmoticonEmoticon