Wednesday, January 11, 2012

Zack Zukhairi (Wordless Rabu)


Gua bersama pemilik blog Realiti Konspirasi iaitu Zack Zukhairi 


Gua peminat Arsenal
Zackzukhairi peminat Manchester United 

Siapa benci Man U boleh geng dengan gua..hee

Seorang rakan blogger gua sangat taksup dengan blog Zackzukhairi..,orangnya ialah Naz..hahaha

**************

Sila jangan bezakan taraf kehenseman...tQ ('',)


Sekian..Peace (~_^)v



p/s :  kecik jer orangnya, ker gua yang besar..haha


33 Orang Memberi Komen & Pendapat

Reali? ok sori, sy terperasan typo disitu. hehe,

Oh, Zack! bile nk update blog? sampaikan salam daku kepada Zack okeh.

owg inikah rupanya zack zukhairi?

ahh ahh...tersilap taip nama blog zack tue...(^_^)

da berisi sikit Zak sejak2 ada yang sayang .. hehe . Maaf bro ujang, gua berpihak pada Zack . MAN U ! #GGMU ^^,

Wordless Rabu bukan hari untuk tidak berkata-kata ke? Haha :P

eh rabu x boleh ckp laa... kne ltak gmbo je kn.. tp anyway, aku xperasan die ni la wey huuuuu...

terpulang tuan punya blog nak berkata2 ke tidak..=)

wordless rabu aku kurang ayat..=)

untunglah UPM.....sehati sejiwa. hehe! ko nak cakap pe tu jang?

hehe!

owh..mmg kecik la zack.bermakna gepren dia kecik la ...tak sangka zack nmpk kecik berdiri sblh ujang yg mmg kecik.

Kak Lydia,
Ujang kecik gak ke? Saya pon rasa dia ni kecik je orangnye. Ngeh3...

aihhh..tak sokong memana!!..lalalalala~

ujang, suruh zack update blog! hehe

apesal dua2 ghelap?? ke lighting x bagos? muahaha~ =P

perut kau x nmpk lah ujang.hehe

Fisshy man.die taksub dgn aku.bukan aku taksub ngan die.wakaka

zack tahan kempis perut time snap gambar.haha

hehe apsal ko tak tanya dia nape tak update blog? grrr`

blog beliu mmg osem.
tp xtw la bile nk apdate. HAHA!

patutlah macam pernah tengok.... hmmm.

ai suka Man U..
ooh.. langsung terbezakan kehenseman.. pastu.. memang betul ler Ujang lagi besau dari zack.. pembawakan dari dak Yana..

sy gang ngan ujang, sy tk minat MU lahh haha ^^V

BEST KE BERJUMPA ANTARA BLOGGERS? CERITA APA YE?

takde beza. sama je.. dua dua hensem :)


EmoticonEmoticon