Wednesday, January 4, 2012

Tempat Kentut Kena Bayar, derm.!!



 Di awal permulaan gua mula berblog iaitu bulan 12/2010 , gua bermula mempromosikan blog ini menggunakan perkhidmatan ini. Dulu gua memang rajin gila blogwalking.., sekarang tidak berkesempatan...sori..hihi

Perkhidmatan yang gua maksudkan iailah SHOUTMIX, dulu bila gua singgah di blog orang sahaja perkara wajib yang akan gua buat iailah cari SHOUTMIX  dan ayat yang gua gunakan untuk tegur tuan rumah ialah

" tumpang kentut boleh."




Yer itulah ayat yang gua gunakan, agak bangang yer dak.? hahaha, tapi semenjak gua gunakan ayat itu belum lagi gua dimaki ataupun dihina., mejoritinya menerima dengan hati terbuka kan kan kan.,

Yang gua tau di shoutmix ni orang tak suka iailah follow u,follow me back dan promote iklan saja yer dak.?? tapi bagi gua tak kisah..hehe

Dukacitanya sekarang ini Tempat Kentut ini sekarang dah kena bayar.., apa jadah la tu pun nak kena bayar..tapi lantak hak dorang kan.,

Cuba bayangkan nak guna facebook kena bayar., tak keruan gua rasa korang..hahaha

Gua secara jujurnya tak kisah tak letak bendalah ini, tapi mejoriti pengguna blog sukakan blog yang ada shotbox, so elok gak letak..., 

!(*(&*$&)@#*$_@*$)(&@)$*@_

Sekian....Peace (~_^)v


p/s : Sebenarnya entri gua tadi lain.., tapi terdeleted...derm..!!!!

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

smua kne byr skrg.. mentang2 nuffnang bg duit, so duit tu kne buat byr shoutmix la kot /.. kot laaa

jom lah pakai fibox.ok jugak.senang je.

Ujang kena cari tempat kentut free....

ujang.. gune la fibox.. terbaek punyer.. x yah byar

cepat ujang! sediakan tempat kentut baru...
takut2 nanti dorg tu tahan kentut, then bila keluar berbau lagi..

haha!

dah lama tak letak shoutmix ni..

wangi la sikit... sebab da xleh kentut kat sini. hahahahaa..

rindu bau kentut ujang lah

hahaha, itulah. kentut nak buang penyakit tu..

lain pun lainlah..

takde yang free dunia arinih.. kalau dia salesman kata free lagi tokleh percaya.. huhu..

tumpang kentut kat komen ni boleh.....

kentut berdarah ke kentut bernanah nie??hahaha

gune fibox laa.... senang kentut dan terberak skali!

la..td ingat ai sorang je kena..hehe penat menyumpah seranah shoutmix tuh..

ujang kentut pon org kata wangi skang..hehe..

xpenah pasang pon benda alah tu..gara2 internet yg slow..bukan dpt baca pon nanti..sedeyyy

penting jugak tempat kentut tu...so buh la cbox...boleh org menyibuk kentut semula kt situ....hahaha

assalamualaikum ujang...skg ni semuanya nak kena bayarkn kalau fb pun kena bayar parah gak la...:)

p/s duit keperluan hidup x ada duit hidup meranakn...:)

adeiiii memula mmg pelik nape shoutmix takleh ni...rupanya.....ok dermm

haha..derang pon nk kaye gak cam nafneng =D

ala byk lg cetbox lain pe... google je lah

*btol tu, bile singgal blog org, aku mst nk cari tpt jerit..


EmoticonEmoticon