Wednesday, January 18, 2012

Mari Uji Konsentrasi Anda di SINI


 AMARAN
 
Sila jawab dengan spontan, ~ ~jangan berfikir ibarat menjawap SPM ~~ Baca satu demi satu. dan anda semua haruslah  Fokus.!!('',)


Permainan konsentrasi warna :

1. Kertas A4 apa warna dia ?

2. Asap warna dia ?

3. Tisu warna dia apa ?

4. Lembu minum apa ?


yang jawab susu konsentrasi anda terganggu, sebab lembui minum air.


1. Rambut anda warna apa ?

2. Tulisan ini warnanya apa ?

3. Jalan raya warnanya apa ?

4. Kelawar tidurnya bila ?


yang jawab malam, ertinya kosentrasi anda terganggu. sebab kelawar tidur siang hari.


1. Warna cendol apa ?

2. Daun kelapa warnanya apa ?

3. Warna bagi kebanyakkan daun ?

4. Harimau Makan Apa..?


agak2 la der harimau makan rumput..harimau makin daging la..hahaha


**************** 


Konsentrasi gua terganggu sampai level 2 sahaja.., level 3 dah dapat jawap..hee

Siapa yang skip baca entri ini pasti tak rasa apa-apa...lalalalala,


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : perut gua makin boroi..derm..!!!



34 Orang Memberi Komen & Pendapat

ha a.. terkena... kelawar tidur waktu malam.. heheh

alamak..konsentrasi trganggu gak..lmbu minum susu..haha

Salam

konsentrasi saya tergangu di level 2.
1 and 3 better ;)

Tiga2 terganggu nih..huhu..Nice entry..:)

hahaha..satu bilik aku terkena..nice job!

aku tak abih baca soklan..ada ke jawap kelawar tidur terbalik..hehehhe...patut la pekse tak lepas..

ni gaya soalan macam modul kem motivasi sekolah menengah atas je nie....hehehehe

Haha, same laa . Sampai level 2 je . Hikhik

Nampak sangat tak concentrate. haha.

hah! xpuas hati btol..rasa cm kena pukau..

HAHA, adoii, terganggu part 1 dan 2,
yg ketiga tak tertipu dah ahaha :D

memang terganggu sebab nak jawap cepat...heheheeee

oke2
mengaku.
kosentrasi terganggu...
sama mcm ujang..level 3 baru oke ;p

ahak ahak..ok gak lawak petang petang lps ujan nih :)

ah siot..part tiga lagi lah gua blurrrrrrrrrrrr! HAHA

Hahaha, dah main dah tadi.... memang terkenaaa .. :)

lembu minum susu.. haha yg no 2,3 konsentrasi ku dah kembali..

hahaha..ape ni aku dua terganggu..harimau tu secara spontan jwab rumput..hahahaha

haha! konsentrasi saya terganggu masa level dua. yg soalan kelawar tu. terjawab malam pulak. haha

mantap nih informasi nya thank buat share nya

assalamualaikum ujang...hahaha pagi2 dah terganggu kan ngan soalan ni...:)

haha memang terganggu nih. kelawar tidur waktu malam plak >.<

no. 1 lulus ...no.2 mlm ... hahaha no.3 daun ... aku gilo ...hahhaha

syok2 jawab soalan no.2 betul semua tetiba kelawar tidur malam pulak.. ishhh


EmoticonEmoticon