Thursday, January 12, 2012

Laptop Bangang yang menternak virus

Lokasi : makmal avionik (UPM)
Masa : 1 PM

Sedang gua lepak dalam makmal gua, tiba tiba rakan pejabat gua menegur gua


Dani : ujang..,kenapa muka kau macam taik jer.

Ujang : kuang ajar kau..,aku tengah takda mood.

Dani : owh..kenapa.., dah nak mati ker..?

Ujang : wah gurau kasar nampak..,takda la laptop aku ni ada virus..

Dani : kau kan kaya beli baru jer..

Ujang : aku kaya budi bahasa jer la..

Dani : virus macam mana laptop kau..??

Ujang : tah apa bangang laptop aku ni..aku nak update blog tapi takleh upload gambar, bila aku upload gambar jer laptop aku jadi bangang..

Dani : tu bukan laptop kau yang bangang tapi kau yang bangang..hahahaha (sambil berlari meninggalkan aku)

Ujang : derm..!!!!

****************

Sebenarnya gua tengah rungsing, kenapa setiap kali gua nak upload gambar di blog ni laptop gua akan jadi bangang.., adakah blogspot tengah deman atau laptop gua yang tengah bangang..

Anda bagaimana.

p/s : nak upload kisah cinta gua bersama diana amir...=(


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha ohh kisah cinta dgn diana amir ya!! rasanya bukan salah laptop atau blogspot. tp mungkin sbb internet. esok2 dia ok lah tu, mrajuk kejap je tu..

cinta kamu dengan diana amir tidak direstui oleh laptop..sebab tu jadi bangang! hehe

asalah aku lain.tiap kali nak ping entry blog, Fb x kasi.adoi

vavavaavvaa..kan dah akter beli baru!!tak caya... :D

mungkin gambar yg prob kot :p

salam

maybe internet kot..
sbb blogpsot td upload gambar okay aje.. atau picture besar kot.. Insyallah esok boleh amin..

pakai chrome ke? aku kalau pakai chrome bile upload gmbar mesti page crash

kami boikot blog ujang !

kami nak gambar hahaha

kami boikot blog ujang !

kami nak gambar hahaha

hahaha dh bauk demam ke belum blogspot tu? nk bace jugak kisah cinta dgn diana amir tu hihih :D

ngan diana amir tapi ada tanda =(
??? errr....

ngan diana amir, hahaha dia tk kasi la tu kott ^^

BLOGSPOT ADA PROBLEM KOT MASA TU..

dengan diana amir ya...heee.. Lia punya okey je, saja line yang buat masalah.

entah laa kita pun susah nak upload gambar.. kalau skali dapat tu time tu dkt mana2 entry nk kne ada gambar kene upload terus..

Ape kata ko guna je Windows Live Writer...senang nak update blog...


EmoticonEmoticon