Wednesday, January 4, 2012

Gua Nak Bagi Tiket Wayang Free



SIAPA NAK TIKET WAYANG MALAM PRATONTON FILEM KERAMAT pada 10 Januari 2012 yang akan diadakan di MBO SUBANG PARADE jam 8.00 malam...?


Gua nak bagi 3 tiket sumbangan MIG(metrowealth pictures) untuk diberikan kepada pembaca blog ini untuk turut sama menonton filem Keramat bersama artis dan tenaga produksi filem Keramat. Setiap pemenang dibenarkan membawa seorang pasangan.


Caranya senang sahaja. jawap 2 Soalan Mudah


1) Namakan 2 Pelakon Filem Keramat ?



2) Siapakah Artis Kegemaran Ujang9897 (gua la tu) hihi?


Trailer Filem Keramat




Pemenang dipilih untuk siapa terawal menjawap soalan di ruang komen,(keutaaman kepada blogger)

Gua akan hantar respon kepada pemenang..jika tiada respon tiket akan gua kasi kepada pengomen seterusnya...

Lepas komen jawapan tinggalkan sekali email ok..tQ


KOMEN JAWAPAN YANG BETUL AKAN DI PUBLISHKAN SELEPAS ADA PEMENANG
(untuk mengelakkan peniruan jawapan..hehe)
 

Sekian...Peace (~_^)v


p/s : tiket terhad..

20 Orang Memberi Komen & Pendapat

gud luck to all..xmo tgk cite ni..baby takut..ngehehe =P

Yeaaah, good luck. Saya pun nak cari peneman nie,.. jumpa di sanaaaa :))

Alaaaaaa nk tapi tak nak jawab soalan huhuuu

1) zul suphian dan hairul azreen
2) lisa surihani

hehe

hahaha.....meh nk jawab...
2 retis tu:
1) Zul Suphian
2) Rabecca

hahahhaa gelak besar....betul tak beb???

2 retis yang ujang tergiler giler lak:
1) heliza helmi
2)lisa surihani....

kihkihkih....rasanyer betulah kot dia kan selalu review 2 retis ni...

email gua: zanieyahviva@yahoo.com

1) Namakan 2 Pelakon Filem Keramat ?

Zul Suphian, Mon Ryanti

2) Siapakah Artis Kegemaran Ujang9897 (gua la tu) hihi?
Mon Ryanti

emel : kaylya121@gmail.com

kalo ada trandpot, boleh. tapi xde.... huuuuuuu~~

Aku nak jawab soklan kedua jer,boleh?

Jawapan;Sissy Spacek

Logik kepada jawapan ini tak dijumpai... hehehe...

tket cte bkn hantu ade ta? cte action ke...haha

tak sempat nak g...(kalau dapat tiket la..haha..) awal sgt kol 8...KL tgh jem..

nak jawab jgk walaupun dh ade tiket erkk~~~:

1) Zul handyblack ngan Rebecca nur Al Islam

2) Lisa Surihani

haha...aku try jer , dpt x dpt no 2 .. (^____________^)

nak try lagi boleh..sekali je lagi.
1) Zul Suphian, Mon Ryanti
2) Zul Suphian sebab dalam cite mantera..haha

kaylya121@gmail.com

nakkkkk
1)zul handyblack and rebecca nur
2)lisa surihani

heee....bleh kan ujang...nak tiket tu...heeee

Ala...tau jawapannya tapi jauh sangat nak ke sana nonton filem tu. Bagi la tiket bas Alor Setar ke KL pergi balik sama....hehe

nk jawab memain je sbab kalau menang pun bkn leh g..hihiihi..
artis kegemaran ujang..
heliza.. ke lisa eh? hahaa

nk jawab memain je sbab kalau menang pun bkn leh g..hihiihi..
artis kegemaran ujang..
heliza.. ke lisa eh? hahaa


EmoticonEmoticon