Sunday, December 18, 2011

Ustaz Azhar Idrus di Masjid Bandar Baru Bangi



Gua pasti yang ramai orang kenal Ustaz Azhar Idrus ni yer dak..??

Kehebatan dan aura Ustaz Azhar Idrus memang tidak boleh dinafikan lagi.., Semalam gua berkesempatan hadir untuk mendengar dan menyaksikan sendiri Ustaz Azhar Idrus di Masjid Bandar Baru Bangi.

Gua sampai lambat, sempat dengar sesi soal jawap sahaja..=( tapi serius tak kering gusi sebab asyik gelak sahaja mendengar jawapan beliau yang santai.

Kehadiran umat islam yang membanjiri masjid bangi semalam berbelas ribu orang.., kalah konsert SEARCH wei..!!!!!

Layan gambar ustaz azhar idrus di masjid bandar baru bangi semalam







Sampai keluar masjid tu.., gua pun duduk di luar jer...ramai sangat orang...




sumber gambar facebook


Persiapan masjid yang bagus., banyak skrin besar disediakan di luar masjid dan speaker besar juga disediakan..,


*********************


 Semalam di mines jem sebab konsert SEARCH, di Bandar Baru Bangi jem sebab ceramah ustaz azhar idrus....('',)


p/s :  hari ini ustaz azhar idrus berada di melawati

tags : ustaz azhar idrus di bangi, ustaz azhar idrus di masjid hijau bangi, kuliah magrib ustaz azhar idrus di bandar baru bangi, video ustaz azhar idrus di bander baru bangi

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

huhu suka sgt ngan ceramah ustaz ni... mmg lawak2 kan..

wahh ramai nya, lagi bagus dtg ceramah ustaz tu kan..

jgn suka sbb lawak je
suka sbb ilmu dia!

bajet style habis ber'gua lu' apa lancau. takyah la nak bergua lu sangat. aku kau suda.

erm...gua dah sangap ni, mau sontot lu punya bini sikit boleh? sikit je. please

nway, ustaz azhar idrus terbaik!

mmg sgt lucu uztaz ni..
org trg ni jang..

alhamdulillah...majlis ilmu mendapat sambutan yg menggalakkan...:)

2 kali jemaah sembahyang isya' malam tadi.

seronok dapat tengok muslimin muslimat ramai memenuhi masjid begini..

teringinnya nak dengar ceramah dia dan jumpa dia!

ustaz ni mmg dpt sambutan. cara penyampaian ceramahnya itu .... baik...
kadang2 saya dgr juga di youtube.

Oh patutlar smlm nak gi dinner kat wong solo bangi, byk kete kat masjid, sambutan mmg meriah, alhamdullilah :)

waa... ramainye! mcm ni la yg kte nak.. bagos2.penuhkan masjid dan dgr bnd2 pasl agama islam..

ramainya...ustaz ni kalau bg ceramah best gak...kdg2 buat lwk tp akk tak brape fhm bahse tganu huhu

0hsemmmmmm
respect him s0 much!

Ujang,
Aku pun suka cara penyampaian Ustaz Azhar ni walaupun kdg2 tak faham bahasa dia. Tapi still boleh bertanya pd org yg fhm. Lunch nanti Ustaz dtg opis aku bg ceramah...hehehe

suke dgr soal jawab ustaz dlm cd..gelakk jer=)

kalau time cenggini berniaga air sure laku punya....hehehehe....arap2x ade la cd or diorang upload kat youtube ceramah kat bangi nie

kenapa tak bagitahu? kalau tak, balik rumah dah haaaa semata-mata nak pergi dengar ceramah. huuuu >.<

waaa dah lama aku tak jenguk kau (mean: blog kau la)
rupa2nya kau dah berubah dah ujang ek
tahniah taniah
teharu aku

alhamdulillah....

tahniah UAI...teruskan perjuangan...UAI tetap penceramah no 1 di Malaysia... Dalam ceramah atau kuliah UAI tak pernah sebut kehebatan sambutan terhadap ceramahnya di mana2....w/pun terbukti ramai.... tp ada ustaz penceramah yang sorang lagi selalu dok sebut kehebatan sambutan ceramahnya malah ada mendakwa ia dah macam selebriti...tp sekarang ni dah tak berapa nak glamor dah...


EmoticonEmoticon