Friday, December 30, 2011

Penangan Tentang Dhia ( Versi 2)



Malam tadi heboh semua status orang berbicara  "Tentang Dhia" termasuk gua sendiri..,hihi

Agak sedih gak la jalan cerita Tentang Dhia ni.., tapi gua tak nangis pun tengok cerita tentang dhia macam korang yer dak.?


Antara status Facebook yang berkeliaran di wall gua ialah :


 "Oh patutlah. Aku tengok Tentang Dhia sambil tolong mak aku potong bawang. Baru perasan.

 "Semoga aku mendapat isteri yg mencintai aku seperti Dhia mencintai Zikir...cewahh...:)

"hampir.....stiap rumah habis sekotak tisu kess tngok crita tntang dia......"

"nasib baik Zikir mati , kalau ta mesti hidop ngan rose yg tergedik tu ! huh~ 

"Cinta Zikir & Dhia bawa ke mati lah "


******** 

Para pelakon Tentang Dhia juga cam haram update status gak..hahaha


Siapa yang belum tengok Versi 1 klik SINI <---------



Sekadar hiburan semata-mata, gua cilok gambar tu dari facebook...


Sekian...Peace


p/s : Realitinya tak ada seorang pun yang setabah Dhia...tol tak..hahahaha


27 Orang Memberi Komen & Pendapat

klakor laaa...^^

first status tu...status ayeem ayam rasanya.hehehe

owh jarang kite nak update pasal drama.tapi dhia punya pasal terus update sampai 2 part.

ini pun baru je publish entri ttg dhia vs ombak rindu ngeee ^^ kirim salam kat wife ye...suka tgk muka dia berseri2 je sejak preggy ni :)

ayat atas tu ak kenal..ayem punya ha3

memang! bak kata Zack Zuhairi, haha! tu semua filem! novel! dunia realiti takde! :)

ada manusia lg tabah dari tu..

citer dia kalau ak buat drama pun korang tacing agaknya...huhu

dunia2

hahahaha..boleh lak nak bangun dari kubur.

realitinya bukan tak ada seperti dhia tapi percent nak jumpa tu sangat tipis..kan?kan?kan?.

padahal tgk episod last je tp nk gak update psl dhia..cehhh~

Hahahaha..... memang ko tak nanges... tapi ko mengalir air mata bila tengok 3 IDIOTS....hahahaha

huhu... saya tak tengok pon cte tentang dhia ni.. :(

assalamualaikum ujang....menarik2..:)

sebab tak ada orang setabah dhiya tu dijadikan drama...hahahaaaaaaaaaaaa

it's over...drama ini boleh tahan best!

apa yg kita boleh ambik sbg iktibar tu kta ambik..hehe ;)

ujang kalo x mengarot, mmg x sah.. cett..

siyes langsung x penah tgk citer neh..sobsobsob
waktu tayangan nyer adalah waktu larangan berTV yg dikuatkuasakan oleh encik suami...huhuhu

Realitinya memang ada orang macam Dhia tu.

ada macam dhia tapi mungkin dah mati kot...hehe

rugi kot sebab tak tengok semalam grrrrrrrrrrrrrr

kelakar betul dialog tu...heheheee

status mula2 tu mesti ayeem ayam punye kan . haha


EmoticonEmoticon