Wednesday, December 7, 2011

Pemandangan Indah Langkawi

Pemandangan Indah Langkawi

Yahhhhoooooooooooo...!!!!!!


Gila apa seminggu gua tak dapat menghadap blog ni sebab bertugas di Langkawi sempena LIMA..., bukan ENAM atau TUJUH..tapi LIMA..

Nie gua dapat guna internet gua nak tepek beberapa gambar di lokasi yang agak best iaitu PEMANDANGAN INDAH

Kenapa pemandangan indah jangan tanya gua ek sebab dah memang nama tempat ini Pemandangan Indah

Gua tanak bebel banyak-banyak sebab dapat guna internet kejap jer ni..hihi..so gua tepek gambar model di lokasi Pemandangan Indah...



Ini dia model yang boroi yang bakal meningkat naik di persada dunia syok sendirinya bernama Ujang...


Model ini meneruskan gayanya yang ala-ala jurugambar profesional..biar gaya tu ada walaupun poyo yer dak..?? hahaha..


Si comel boroi ini dengan gayanya lagi..., berlatar belakangkan Lapangan Terbang Langkawi, belakang itu la lokasinya LIMA berlangsung..


Si comel ini dah bosan bergambar terus melompat dengan gaya kuak lentang...hihi...eh silap..tak lentang pun..derm..!!


Ni la dia jurugambar gua yang comel.., dia tengok gua ada gambar lompat dia pun nak lompat..., tapi gua jeles sebab gaya dia lagi profesional..derm..!!!

Tak tau la bini member gua ni baca ker tak blog gua...hihi


****************************************************

*************************************

**************************

****************

Ada pulak lagi gambar...hihi..

AMARAN..!!

Jangan betulkan komputer anda.. ini gambar orang original bukan rosak

ada macam model majalah MANGGA tak..???



Best....!!!!! bergambar jer gua di Langkawi ni..hahahaha


Entri review gua sambung esok jer ok kalau sempat..., sian gua tak buat entei sendiri...


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : rindu dekat bini gua bernama YANA.=(

38 Orang Memberi Komen & Pendapat

gambar ujang lompat macam iklan kitkat!

woi jauh jalan..haha syok la outstation

bergambar ala2 model iklan. gmbar last paling tak menahan tu!

cun jea aku tgk kau pnya seluar!!

nk jajan! nk coklat paling mahal (^__^) yummyyy....

seluar kasi panjang sket.haha :P

waaaaa santai habis sih....
tgk LIMA ker????.
singgah di sini jap.
sambil usha entry usha iklan,
BLOG UPDATED : VIEW IT...

jauh jelajah samapi ke utagha heheheee

aurat!! Kak yana, marah abang sebab tunjuk aurat! hek3!

hahaha...
model sila tututp aurat yerh....
hehehhe

hahahha..indu dgn kesengalan ko dik!!welcome back walaupun sekejap..adeeess...

aku suka pic ko yg bawah sekali jang..gambar camtu x de kat mangga tapi kat FHM ade la wwakaka

Salam...

Rindunya aku kat langkawi.......!!!

meh aku citer...nama tempat ni pemandangan indah sebab leh nampak views yg cantik di sebelah airport dan laut...kalau dari sini memang tumpuan untuk melihat jet2 dan kapalterbang..:)

kenapa makin gemox??? grrr~ =.=

ahahha model majalh maggaa konon

gambo last tu patot nye bukak baju kan.. =D baru la mangga..

sian yana doe, bile ko nk balik?

makin berisi ko ni ujang...aish...

adalah gaya sikit...sesuai utk majalah manggis je! heheheee

p kedah pon tk pernah sobssobs!! ;(

perghhh area mana ni ek? tak sempat gua explore time g aritu :D

mahu jawab komen dr yana: sebabnya ia nak lawan dengan perut yana tu...hehehe

pergilah naik cable car kat sana..best tau

woi review blog gua haha...nanti kirim beli coklat kisses boleh?

kehkehkeh.. kena belajar lompat lebih baik lepas ni kalau nak nampak gaya pro..

besar PEMANDANGAN INDAH tu.. ;)

bestnye...lame dah Fida xpegi Langkawi sejak kaka dah pindah subang ni...huhuhu

Ujang.... ko kena bergambar kat dalam swimming pool baru nak model MANGGA ...HAHAHAHA

salam kenal dari saya,,sukses yahh dengan postingan nya

hahaha bestnya ujang dpt lompat2 :D cantik kan pemandangan kat sana, teringin nak pergi langkawi..

dah pergi langkawi..tapi xsampai tempat ni lagi.. next time la..nak cokelat 1

Bestnya bro pergi Langkawi... nak pergi jugak.... tAHUN lepas dah pergi... cun gila tempat. Awek pun cun jugak bro. heeeeeee

bro pliz bro..buang gambar last tu..hahahhaha

Memang indah PEMANDANGAN INDAH tersebut :)

hihihihi ....santainya ujang :)
tp tayang lutut

wahhh,, Langkawi kampungkuu ! hehe..
memang selalu org gi lepak kat sini :)


EmoticonEmoticon