Wednesday, December 28, 2011

Papa I love U

Gua baru balik dari pra tonton filem " Papa I love U " bersama beberapa rakan blogger yang lain.., ada gak la part sedih dalam filem papa i love you ni..hehe


Papa I ♥ You!!
Yana, Mia dan Gua


Sedang gua berjalan-jalan dengan lemah lembut seperti putera raja, tetiba adik mia sara tegur gua...

mia : eh eh.., ini uncle ujang kan kan..??

gua : yer sayang..

mia : uncle ujang bakal jadi papa kan..??

gua : yer sayang..

mia : nanti suruh la anak uncle panggil uncle papa ok.

gua : kenapa sayang..

mia : supaya anak uncle ujang boleh cakap "Papa I Love U" hihihi

gua : baik sayang..., (gua terus dukung dia dan kiss dia)



**********
Mia seorang budak yang sangat comel, gua dah lama gila minat dekat si Mia ni.., akhirnya dapat juga gua bertemu dengannya siap dapat dukung lagi..('',)

Gua hanya dapat dukung mia sahaja tak dapat nak dukung lisa surihani...hahahaha

Dialog diatas adalah rekaan semata-mata untuk promote filem terbaru arahan abang Hashim Rejab iaitu Papa I Love You

 Pengarah Filem Papa I Love U (Hashim Rejab)


Papa I ♥ You!!


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Sangat sesuai ditonton oleh keluarga

tags : papa i love you, filem papa i love you

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

wewiitt ujang weewiitt.. haha semua comel~ =P

fuyoooh,
gambar tu such a happy family lah :)

comel-comel belaka. hihi, mia tu emang comel

This comment has been removed by the author.

dia comel kan.. saya ada gak tadi.. amek gambar utk rotikaya...

laju nyer hupdate,..:)) blogger hebat camnie lah, muhahhaha.

jeles okeh..asyik ujang je dpt bergambar ngan artis ni..hehe....

Blogwalking dari blogger2 di

http://suaraserak.blogspot.com

Serak Itu Suatu Abstrak, Nampak Nyata, Boleh Dirasa, Kedengaran Ada, Tapi Fizikalnya Tiada. Arena perkongsian ilmu dan budi.

perghhh !! iggtkn dialog betul2 ^_______^

ok,,,,siyes ingat kan dialog tu betul..hihi...cepat2 review..best x citer ni??hihi

ujang... skang nie ko pegi screening dah tak ajak aku pun ....sob3x...

wakaka..dh mcm satu family pulak..

taklama jd papa jgak ujang..pap i luv u..wittss

mia akan lagi comel kalo ujang x dukung dia... kbai

pergh......untung la ujang dapat dukung mia...


wooow pink gitu...berjangkit dr yana ke nie jang

wah , bestnye dapat dukung mia. buda comel !

bole jadi pnulis skrip la lu nie..ahah

dialog tu memang tak boleh blah...heheheee

i was so depressed tp lepas baca entri2 u,finally it makes me smile..


EmoticonEmoticon