Thursday, December 1, 2011

Ni lagi blogger yang gua Review

Part 3

Dah masuk part 3 ok...




Gred B

Dari segi templet blog dan header tak ada banyak masalah.., susunan ayat dalam entri pun ok dan penulisan ok..('',)

Kesilapan kecil yang ada ialah pemilihan URL BLOG dan NAMA BLOG , nama blog dan url blog cik kamoo agak susah untuk di ingat, benda ni penting untuk orang mencari blog kita..('',)

Macam blog ni pun url blog agak susah orang nak ingat, kesilapan yang dilakukan awal dulu..hahaha,  tapi mujur orang ingat nama blog iaitu Erti Kehidupan, jadi ramai orang google dengan nama tu dan juga Ujang9897 dan Azfar9897.(boleh semak di reff nuffnang atau mana2 sumber)

Susunan sidebar agak ok cuma lagi bagus kurangkan bloglist .. dan lagi bagus bloglist letak di sidebar untuk adil dan memberikan trafik kepada kawan-kawan yang ada dalam senarai.., (blog gua takda dlm bloklist ek..hihi)

******************


Gred B+

Mula masuk blog ni tertarik dengan header..,simple..('',)

Header tu dah ok..cuma kalau repair sikit lagi mesti best...buat header flash ker..pergi order dekat Ayeem harga mesti boleh runding cakap ujang suruh..hahaha,

Lagi satu header tu biasa kalau klik pergi ke home kan..,tapi header najihah takleh..boleh repair yer dak..?

Yang lain-lain tak ada apa sebab  bagi gua dah ok dan lengkap...,penggunaan ayat dalam entri pun dah ok dan tersusun.. terbaik..!! hehe



******************



Gred B+

Erm...terus terang gua masuk blog ni gua dapat agak owner blog ni cun..hahahaha. Stalker pun stalker memang cun owner blog ni.., dah-dah jangan menggatal..dah ada boypren minah ni...
Blog ni bagus dan simple, takda serabut dengan widget yang tak patut sangat sesuai dan mesra pembaca.

Blog ni gua tengok takda bloglist, elok letak la bloglist untuk pelbagai guna ok Anis..letak blog gua pun ok..hee

Entri gua tengok memang dah ok dan takda masalah dari segi penulisan cuma cuba rajinkan diri untuk update blog selalu tak kira la pendek atau panjang..,update jer pendek-pendek kasi hidup...guna kan kelebihan yang ada('',)


******************

Gred A

Tak banyak yang boleh diperkatakan sebab bagi gua blog dayg dah ok dan takda banyak masalah..hihi,

Cuma kalau boleh iklan advertlets belah kiri tu cuba letak di sidebar..,jangan letak situ sebab agak mengganggu pembaca, memang bagus untuk dapatkan klik tapi hati pembaca kena jaga...('',)
Secara peribadi.., bagi gua kalau boleh gambar manja bersama boipren tu jangan letak..kalau suami takpa..('',) kalau blog dah ramai orang singgah nanti dayg akan paham..

Secara total blog semua dah ok..('',) rajin-rajin update ek..

******************

Dah review ni terpulang la nak ikut ker tak ok kawan blogger yang comel-comel..hihi..,

Mana-mana yang blognya takda bloglist tu letak la, lagi bagus letak blog gua sekali dengan blog korang...

Jangan marah ok sayang.....<---gedik tak


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : sekarang gua di langkawi..seminggu entri auto publish..


p/s²:  review Part 1 dan Part 2 < klik


23 Orang Memberi Komen & Pendapat

tq sebab review ... komen membina!! Akan dipertimbangkan utk ubah apa yg patut. Untuk tukar URL tu memang tak kot ... nanti susah nk cari...he he he h.

Papepun tq so much mr Ujang

semua terbaek!! x sabaq nak tunggu my turn pulak.. :)

baik boss. akan dipertimbangkan psal komen tu. :)

tqvm. ^___^

blog fifi mana? review lah gak! hakhak...slmt 1 disember bro !

bila nak review blog pelangi plak ujang?? hehehe~~

bila nak review blog pelangi plak ujang?? hehehe~~

mesti ada ayat gedik kat bawah tu...heheheheee

tq ujang..
hahah pas ni pakai name ujang oder header flash kat ayeem hoho

kali ni smuanya bagus2 gred dia :)

aku punya lama lagi ke? aku nak improve ni. hek3!

macam mana nk join review blog ni ??

bile agaknye turn aku nk di review..
ntah sudi ke idak mr.ujang nk review blog hamba.hek3

ngehhhh..jom kita serangggggg...

terkejut tengok tiba2 ramai je datang belog, rupanya belog dah kena review.. tq ujang :)

assalamualaikum ujang...wah bestnya siapa2 yg kene review blognya ...jom kita terjah blog die org k...:)

dayang, blog nye mmg cantik, secantik orgnye... tp lmbt la loading belog kamu daling =D byk widget kot...

*comel la dyg ni..
**bole ke komen kt sini..haha =D sori ujang!!


EmoticonEmoticon