Tuesday, December 13, 2011

Kutipan Ombak Rindu | RM 11.2 Juta

UPDATE

Kutipan Terbaru Ombak Rindu ialah RM 11.2 Juta

Ombak Rindu

Kutipan Filem Ombak Rindu gua dengar dah mencecah RM11.2 juta..!!! Kutipan Terkini Ombak Rindu yang gua baca di facebook ni disahkan oleh Aaron Aziz

Ombak Rindu ni gua takda pun rasa nak tengok., tapi disebabkan oleh kutipannya yang tinggi dan review dari orang ramai, gua secara otometik terangsang gak nak tengok..hehe

Tapi dari kaki novel kata cerita dia tak best..ontah la., dah bini gua ajak tengok gua pun rasa nak tengok..tu pun sebab ada Lisa Surihani...('',)

Maka malam tadi gua paksakan diri tengok gak la cerita OMBAK RINDU



Ombak Rindu adalah filem dari adaptasi novel Ombak Rindu karya Fauziah Ashari yang kini novel tersebut telah mencapai cetakan ke 19 untuk tahun 2011 ini dan masih mendapat sambutan.

Secara ringkasnya Ombak Rindu ialah,

Kisah Izzah, gadis kampung yang dijual kepada Hariz untuk dijadikan perempuan simpanan. Tetapi Izzah minta supaya mereka berkahwin. Apabila sudah berkahwin, Hariz layan Izzah bagaikan orang gaji. Hariz kemudiannya berkahwin dengan Mila seorang model. Akhir sekali barulah Hariz sedar yang cinta nya untuk Izzah.



Gambar gua bersama Lisa


 Romantik kan gua peluk lisa surihani, lisa surihani peluk gua...hehe



Pergh..!!!! Lisa surihani pandang gua dengan penuh manja bai.....


Dari pada pandangan gua mengenai Filem Ombak Rindu, gua rasa cerita dia takda la sedih sangat., kaum perempuan nak tengok Ombak Rindu ni sebab ada Aaron Aziz jer yer dak..??

Tapi bagi kaum hawa mungkin sedih la kot menyelami perasaan sedih Izzah lakonan maya karin...

Secara keseluruhannya kesemua pelakon Ombak Rindu memang bagus dan menjadi...,gua kesian dengan nasib MILA lakonan Lisa Surihani..=(


Bak kata Mila 

" redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"







Apa barang bergambar dengan patung  kat atas tu yer dak..??? ni gambar dengan Mila ataupun Lisa Surihani..hehe



nak lagi

Bergurau manja dengan Lisa..hehe


Gambar lama ni saja nak ingat balik memori bersama lisa...('',)


Owh lupa gua ada gak gambar bersama dengan Harris

Patut la ramai jer panggil gua Aaron Aziz.., body gua dengan muka gua sama dengan dia..('',)


*****************
Sekian...Peace (~_^)v


Cerita gua dengan Lisa Surihani di SINI dan SINI


p/s : Kehidupan sebenar bukan seperti di dalam NOVEL...




tags : Kutipan Ombak Rindu, Kutipan Filem Ombak Rindu, Kutipan Terbaru Ombak Rindu, kutipan terkini ombak rindu, kutipan terbaru filem ombak rindu,  Jumlah kutipan ombak rindu, jumlah kutipan filem ombak rindu, kutipan penuh ombak rindu,

37 Orang Memberi Komen & Pendapat

x sompek nk tgk lagi..maklum la bini dlm pantang lae

marah nanti kak Yana~! haha! dah biase~~

xtngok lagi....
amboiii bergambar sakan nampak...
uhuu

aoron aziz kan boleh dianggap pelaris filem..bukan boleh dianggap..memang ye ponn..haha~

aku tgk sb ada aroon aziz bai...hahahha

gambar dulu2 ye ? gambar sekarang ? hanya mampu dengan patung ye ujang ? haha

mantap, ada Lisa Surihani hehehe

grrr dia dah mula dahhhhh...-.-'

haahha..awek blakang tu tgk je ko dik ape ke hal nyer tgkp gmbr dgn patung poster...ahahahaa.... :D

Cerita OR ni oklah. Takde lah hampeh.
Boleh la nk dilayan.
Tapi yg beriya iya nangis tu xpaham lah jugak. Idak ler sedih mana pun.

akak pun tengok semalam... sama pendapat cam ujang, takdelah best dan sedih sangat! tapi ada jugak babak yang buat akak nangis...huhuhuu

aku tahu ko mesti nanges kan tengok citer nie....keh3x...

wat can i say..this is a real story i ever seen..Fantastic and AWESOME!!Having the best actor.actress...such a great muvee of the year!!

hope after this, there's so many novels will be converted into films..Cannot wait for the 'Cinta..Tiada Akhirnya' and 'Rindunya Cintaku'..both novels are superb...(continuity of Ombak Rindu).. don't miss it to read the novel..Credit to Fauziah Ashaari for her good writing for many years...=)ALL DA BEST to u!!!

akak berombak kat umah jer la. nk tgk wayang pn x blh lagi. yelah ada baby.. baby pula BF 100%.. bg botol dia nak muntah.. lgpun x de baby sitter jugak kalau dia nak minum susu dr botol pn.. kesimpulannya, akak jd la surirumah yg berpuasa dr tgk sebarang wayang. kekekekeke. dgr org cerita mcm best giler je cite ni.. x tau la taste memasing kan..

org pmpuan je yang nak sgt tgk cite ni

eh kte bkn nk tgk sbb aaron pun..stakat sebab dah ramai sangat nak tengok cerita tu..huahuahua

haha perasan habis ujang nih :D sronoklah dpt amik gmbr dgn aaron aziz! wuwuwu

arisha tengok pun dalam download version pun as i'm not being in malaysia lagi..so, overall, filem ini menarik and it itself get its moral values of all about love :)

rasa mcm nak lempang jer penulis blog ni....hahahhaa.....terbaik brooooooooo

boleh tahna la cite ni, :)

tunggu kot2 ada masuk kat astro first.. sebab en. suami takmo teman g tengok kat pawagam.. uwaaaaa...

mujur la aku tengah berpantang..kalau tak aku la orang pertama yang terpacak kat wayang tue...

perghh, dasat betul penangan ombak rindu. tp takmau tgk ah..org kata sedih.. sobs sosbs.

haishh.. lisa je..

aku tak tgk lagi ombak rindu. ngahhahahah

xde la sedih sgt pon..awat la depa dok ckp best gile gempak ombak rindu..tpi xde sgt eh...

dah lebih 5 tahun tak tengok wayang....Ombak Rindu punya fasal pergi juga....memang best

bangga bergambar dengan artis...mentaliti bodoh orang melayu...

Knp lisa dlm ombak rindu ni badan mcm lempeng?
tgk pun tk selera la....alamak aduiii aii...yer pun kan..

waa..de gmbr dlu dgn gmbr skrg? mmg mantap r..

masuk blog orang lepas tuh kutuk..
lepas tuh kutuk filem bangsa sendiri...wake up your mind Malay. This type of mentality should not exist anymore. Anyway Ujang you did a good job to bring the malay movie near to the viewer. thumbs up!

mcm nak tgk jugak ah.. best sangat ker??

Lousy setitik air mata pon x keluar lakonan plastic cakap pon pelat heroin dh tua Macam mana nk simpatico penonton melayu murah sgt d tipu


EmoticonEmoticon