Saturday, December 24, 2011

Entri Kopi Paste 2 ( taik idung)


 
Gambar Hiasan



Al-Kisahnya

Di suatu pagi , Mejah sibuk membelek-belek jarinya. sambil diperhatikan kawannya bernama Zaim

Zaim : “Mejah, apa benda yang ko pegang tu?”

Mejah : “Entahlah, rupanya macam plastik, tapi kalau dipegang macam chewing gum melekit sikit, ntah pebenda ntah” sambil menunjukan benda tu pada Zaim.

Zaim : “Meh gua tengok" Zaim memegang benda tersebut dan benda tu melekat-lekat pada ibu jari dan jari telunjuknya.

Zaim : “Yap nampak macam plastik tapi kalau dipegang macam chewing gum, benda apa ni ek? Kat mana ko dapat?”

Mejah: “Dari hidung gua…” jawap mejah selamba

Zaim : **&*$()%&$&@)$  fakyu..!!!!!

***********

Moral Of th Story

- mejah memang seorang yang pengotor
- jangan main taik hidung


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kecik-kecik dulu gua suka kumpul taik hidung...

21 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku hampir tak paham. inesen gila aku nih. hahahha

time kecik biarkan benda hijau jatuh memanjang keluar dari hidong.

pastu sedut balik. (taktau camne nak wat bunyi)

tjuk entry aku dh target citer kotor hahahahaaha..

kumpul taik idung??buat apa?simpan ehh? haha..

sengal la.. haha.. anyway kumpul banyak2.. nnt buley buat hiasan dnding rumah.. ekk -_-

terbaiknya punya kena....
hahahaha

smart bro story nie.. hahaha

haha..ke ko yang korek jang?? ngeh ngeh.. bukan tak nak jumpa hang.. hang bz jer kat upm.. padahal aku duduk pun area bangi, study pun kat tmpat hang keja.. haha


EmoticonEmoticon