Saturday, December 3, 2011

Awek yang gua REVIEW

Part 5

Di ingatkan sekali lagi..., gua review ni atas kerelaan tuan punya blog sendiri ok sayang.,gua review ikut giliran


Kesemua entri review ini adalah autopublish yang gua sudah siapkan awal-awal sebelum gua berada di Langkawi sekarang selama 2 minggu.

Gua akan edit dan wusha jika ada waktu untuk online.., blog seterusnya yang dah masuk part 5 ialah


Gred B+

Masuk blog atik ni gua dah suka..sebab hitam macam blog gua jugak..hihi., dari segi layout blog takda masalah..,widget pun ok..('',)

Masalah dekat blog atik ni yang gua tengok jarang update.., bagi gua permulaan nak berkecimpun dalam blog ni kita kena rajin update macam gua dulu sehari 3-4 entri..sekarang 1 hari satu entri jer..hihi. takpa slow-slow k.

Lagi satu untuk iklan di blog permulaan ni guna nuffnang jer.,buang advertlet tu sebab nanti status nuffnang tak gliteri(cmner tah eja). Nuffnang lagi mesra untuk blogger..('',)

Tuka komen kepada popup windows ok..cara dia tengok SINI<---

Entri blog atik dah best , rajin-rajin la update ok..hihi


*******************


Gred C+

Minah ni dah tuka header..tak guna gambar atas tu dah.., erm..mengenai header ken karin ni ok jer..tapi kalau kecikkan sedikit saiz tu lagi ok sebab besar gedabak sangat..('',)

Erm..lagi satu cuba buang cursor yang berkelip-kelip keluar bintang-bintang tu.., agak menggangu pembaca ok., biar jer mouse stendet..('',)

Dari segi layout pun agak tak mesra sebab takda ada sidebar..,buat la 2 row baru best ada sidebar ('',) dekat siderbar tu boleh letak  Blog Archive, follower, label dan lain2 ok, lepas tu dekat sidebar tu letak sekali bloglist baru senang nak blogwalking, letak sekali blog gua..haha

Ken Karin ni malas update blog ek..rajin-rajin kan diri k...,

Dari segi penulisan elakkan menggunakan perkataan yang agak tidak mesra seperti "aku" jadi "aq" sila buang tebiat tak mesra pembaca di blog ni ok..hihi


*******************



Gred C+

Dari segi templete blog takda masalah cuma cuba perkemaskan sikit sidebar.., banner atau gambar yang rasa tak penting boleh buang ok.,

Gua tak perasan widget follower blog ni, kalau ada letak di belah atas sidebar ok..('',)

Tukar komen kepada popup windows dan bunag notification ok..cara dia tengok SINI <---(penting)

Rajin-rajin update entri ok..pendek pun takpa..


*******************


Gred B+

Nama diberi cik duyung, tapi gua tak pasti dia ni ikan duyung ker tak..haha

Katanya header dia comot, tapi bagi gua tak comot pun..comel jer..hihi..cuma kenapa klik header tu dia tak ke HOME, blog ang ni takda butang klik ke home..=)

Templet blog semua dah ok dan mesra alam.., erm..lotak la blog den dalam bloglist..=)


******************

Banyak lagi yang gua tak sempat review ni, entah sempat ke tak..hahaha,


Sesiapa rajin boleh la singgah di blog mereka di atas untuk berkenalan dan memberi idea apa-apa untuk mereka..gua review ikut pemerhatian gua sahaja...jangan marah ok sayang...('',)


review Part 1 dan Part 2  dan Part 3 dan Part4 < klik


Sekian...Peace (~_^)


p/s : sesiapa ada di langkawi mai lepak..gua nak pergi umah yuyu esok

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

saya rasa turn saya hari isnin. saya dah kemaskan sikit blog. huhu!

review blog ak plak..
huhu sy budak baru belajar...

cayangmeowmeow.blogspot.com

eh,,,dah xpired la..haha
malunya! :p

haha semua letak ujang dekat bloglist ye (penting)

UJANG :: agak2 turn angah ble nie..kih3

cait.. mcm mana aku leh terlepas segmen review ni..

sy agak bizi la abe ujang....
xdan nk update..huhu
btw, tnkz ek review...
nnti sy btolkan ape yg patot...

mekaseh ujang komen sikit pasal blog ca..haip! ca bukan ikan duyung la..hik3..nick name zaman study dulu tu sebab nama betul ca "dayang"..

umm~ baru pasan pasal klik header tk ke home..akan diperbaiki.. :)

pasal bloglist, da ada dah ujang di sana... ^^ dulu bloglist banyak kat bawah.skang da letak kat sidebar.. :)

aku pun nak jugak. nanti boleh la aku repair apa yang patut. ahaha

Kihkih terima kasih Ujang :) Terima kasih kerana memberi pendapat2 bernas *ceceh*

dah tak boleh ae nak mintak review...
wakakakaka...
dah tutup ae??
pfftttt...
selalu camni,terlambat...adeh...

kih3 cer review blog gua lak... leh kan2 leh kan hahahah.. ^_^

bagus la bro/ review smbil tegur

jang bila nak review aku punyer.. ak nk improve nih.. hehe.. anyway jmput bc entri baru aku MANIS :)

abg hensem...review lah saya..sy dh letak blog abg kt blog sy hehehehehe..

P.S Kalau abg tak review sy..sy buang blog abg dr bloglist sy, block abg dr facebook sy..hehe gurau je

wah...dh mcm pengkritik AF lak..hehehe
nice..:)

sile review belog saye juge pelisss. hihihi.


norliyanapauji.blogspot.com

byk gk awek yg lu review ek..hahaha

akak suka cara ujang review...heheheheee


EmoticonEmoticon