Wednesday, December 21, 2011

Apajadahnya lelaki guna kaler PINK..?? (18sx)


?????


Ada ker lelaki suka kaler pink.., dan ada ke wanita tak suka kaler pink..?? pasti la ada yer dak..?

Warna pink atau merah jambu sering dikaitkan dengan kaum wanita sahaja yer dak...??


Warna  pink sering membuatkan kaum lelaki berkerut dahi dan menggelengkan kepadanya tanda pelik. Ini terjadi kerana kaum lelaki mengangap warna pink tak sesuai dan masuk dengan mereka..., lebih teruk lagi lelaki yang menggunakan warna pink akan dianggap hilang machonya..derm..!! hahahaha


tonggek gila bontot gua..derm..!!!(18sx)


Gua selaku pengguna warna pink ingin mengubah corak paradikma pemikiran waras kaum lelaki supaya sedia berfikiran terbuka untuk menggunakan warna pink walaupun agak payah..grrrr


Kepada yang tak tahu.., semasa berlangsungnya majlis perkhawinan gua, gua telah menggunakan pakain pegantin gua warna pink..hihi..


Gua tengah pegang gambar bini gua masa kecik, comelkan gua..hahaha


Romantik dak...?? kalah Aaron Aziz wei..


Gua tak pasti sejak bila penggunaan dan kaitan warna dengan jantina mula ada..? kalau warna pink jer orang akan cakap perempuan.., biru jer warna lelaki.., tapi gua rasa bra pamela anderson ada jer kaler biru...hahaha dan ada juga gua dengar lelaki jangan pakai spender warna biru nanti corneck kecut..derm..!!


Ada seorang blogger gigolo juga telah berjaya menggunakan warna pink.., blogger itu bernama Faizal Fredley

Bajet macam botak(juvana)

Zack Zukhairi pun ada baju kaler pink wei.., tak caya tengok Biodata Zackzukhairi kat SINI<---



Ni petikan yang gua amik dari blog

Memakai warna merah jambu juga membuat anda sebaris dengan jejaka idaman wanita dunia seperti Ashton Kutcher, Usher, Tyson Beckford, Saif Ali Khan, Hrithik Roshan, Rod Steward mahupun Donald Trump.

Satu lagi, jika anda seorang lelaki ia kini ada definisi baru. Ia melambangkan anda seorang yang yakin dan berani!

"Seorang lelaki yang memakai warna merah jambu menunjukkan dia seorang berkeyakinan dan berani kerana memakai ton warna yang sering dilabel feminin,” kata Stan Williams, pengarah Maxim, sebuah majalah gaya hidup lelaki.

Jadi, adakah anda berani?


***************

Hakikatnya kalau pakai baju pink gua memang takda masalah, tetapi blog gua warna pink memang gua sendiri pun geli...hahahaha

Wahai lelaki mai mengaku yang ang pun suka kaler pink...cepat la..hahaha

Sekian...Peace (~_^)v



p/s : warna kegemaran gua sebenar ialah PUTIH..

47 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam

ape nak kisah kalau lelaki
memakai warna PINK..
xsemestinya ada mksd lain..
Warna itu kkdg, menceriakan
hidup seseorang tu.. bila dia
pakai warna yg ase hari tu dia nak
feel something deifferent...
to me, anything colour can make
me different with soul..

I hate pink ....

I hate pink ....

kalau dapat anak laki, anak laki tu minat warna pink, nak warna kan bilik warna pink, agak2 angah halang takkk??? :) hehehe

den ado byk baju pink jang..nak pinjam..tpai size s la

memang lelaki yg berani la sbb berjaya tukar mind set yg kale pink bukan untuk pompuan je.hehe..aaron pakai pink sweet je..haha..ujang punya blog kale pink nampak la 'kejambuan' ujang yang romantik ala2 aaron tu..haha

baik ltk muka u kt gbr header..nnt org konpius owner blog ni gurl ke boy? ngaaaa~ =P

gua suka tengok laki pakai baju pink . BERANI WOOO

caya ler ujang...wa salute sama lu..haha..tapi ok apa lelaki pakai warna pink..nampak maskulin gitu..hahaha:P

gua dulu pun kawen baju pengantin warne pink

Apa salahnya lelaki pakai warna pink?Yg penting tak jadi sotong!

pinkpink,biasa ja kot,takda yg exoticnya..

tp pink tue bikin attract skit,wahaha

pink bter kpd org lembut2 wakakakaa..sebab warnanya lembut so, dia berkait rapat dgn kelembutan ha3

cantik apa pink ni...lembut gitu..jgn jadi sotongnya udah ler

abg azie pakai bj kaler pink ok jew....x sotong pon

huhuhuhu

bese je kalo laki pakai kaler pink.dak opis selalu je pakai.hahaha

nia x suka pink .. gegirl plk pink2 nih...

akak ok je kalau lelaki pakai color pink, takde nampak silap pun!

Pink tu comel. hihi, xkisah la lelaki ke pmpuan. huhu

lelaki pakai pink nampk jiwa ke'ayah'an..haha

Ini menunjukkan jiwa ko nie lembut betul tak jang ? ekekekekeke

sy x suka pink sbb sy fanatik ngn warna biru.. :p

pink is the new 'black' xD

haha comel je lelaki pakai pink. takde pape pun ^^

Pilihan warna mengambarkan sifat orangnya. Lembut luar takpe....kahkahkah

tak pe...bro nampak macho pakai warna pink hehehe

pink pun pin laa..asal xgay dah..haha

comel perr. blog ni jadi pink.sematt

ok what laelaki suke pink..x de hal lah..hehe

hahaha! tak salah pun laki nak suka warna pink, nmpk jambu apa. warna pink lawa apa kan :D

bro.. lepas gua bca entri lu nie.. gua mula rasa mcam nak sangat2 pakai baju kaler pink..
sweet gitu~
hahahahaha

asyik2 letak gambar kawen lu.. apa ni?? unfollow lah cenggini

dah tak heran la skang bila rmi lelaki pki PINK

aq tak suka wana pink tapi pakai baju pink suka. :p

si dia gemar pink.. sy oke je.. huhu~

hahahahaha =D aku rasa entry ni sweet tp klako.. mekasih sbb bt aku tgelak.. ok je lelaki pakai pink, tp tayah la smpai semua nk pink, satu dua barang pink cukup la,,,

sesuai je wrna pink tu dengan lelaki..nmpk sweet..heheh..

kaler putih??sama la wrna fav wanda ngn inchik tunang

Nothing's wrong with pink..jgn yg ketat udah laaa.. geli plak aku..


EmoticonEmoticon