Sunday, November 13, 2011

Si Comel Gemuk dan Pendek..('',)

Siapa hidup zaman gua pasti kenal 2 orang budak ni yer dak..???





Ha.....amacam rindu tak dengan filem 2 budak comel ni..('',) semalam gua berkesempatan tengok filem dorang yang bertajuk "Shaolin Popey" di TV8, minggu depan ada lagi cerita dorang..tengok la k


Gua yakin ramai yang kenal dengan 2 budak comel ni kan.., kecuali budak yang lahir tahun 90an ke atas tak kenal la kot..blogger sekarang ramai lahir tahun 90an so mesti tak kenal kan..,hehe ke kenal gak..argh..!!!!



Nama yang pandai kungfu tu ialah  Ashton Chen Xiao Long

Nama si gemuk yang comel dan suka kentut tu ialah Kok Siu Man


Gua suka tengok si gemuk tu sebab dia comel gila..!! bangang-bangang dia pun comel..hahaha


memang sengal si gemuk ni..hahahaa


Jom layan gambar 2 budak ni bila dah besar dan sengalanya besar....ops...





Hensem tak..?? gua tak nafikan mamat kurus tu memang hensem tapi yang pasti gua lagi hensem la kan

Dah besar pun 2 budak ni yer dak..?? kepada kaum hawa jangan lu orang tanya gua dorang teruna lagi ker tak sudah la ok.., 

Sekian..Peace (~_^) 



p/s : siapa tengok cerita budak ni semalam..?? minggu depan ada lagi..hehe


27 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku lahir 90 tapi aku kenal je diorg.berlakon filem kung fu cina lama2.best!

yang sorang tu memang hensem ...ekekkekeke

yes!aku kenal diorang!bes kot diorang nih...suka gak yg gemuk tuh!eh,semalam tu tadi ea????heehe

suka gak dorang ni dedulu..kungfu2....comel jer..

tak sangka dah besor..
ha kalau pelakon malaysia,ingat lagi tak yang debab berlakon cili padi ngn jaafar on dulu??

dia pun dah besar tapi x gemuk sgt pon...hehehe..dah jadi bapak org...syafik rasanya nama dia..hehe

still x ilang gelak tgok cerita shaolin popey td.. atia pown lahir taun 90.. tahu jugak psl dorang nie.. seyes mereka memang comel..^__^

heee~ aku dah agak dah yg kurus pandai berkungfu tu dah besar t hensem. mmg hensem pun!

OHSEM! haha

http://aida4eva.blogspot.com

hensem jugk balak gua dalam ni..okbai :P

yup2 dulu sangat suka tengok yang demok tu heheh comel daha mcm sengal2 hehee... dah besar kacak jugak kan ^_^

hahaha.. siyes watak diorang ni mmg sempoi.. tak jemu layan.. ;)

knl2...cik Am suka yg kurus tu..pndai kung fu..lawak gile cite dy dan best

kenal3~ wah ! da besaq diorang ni. nsem woo y kurus tu. macho dr kecik sampai besa. hihi

xkenal2.... i mude lagi... xkuar agy dr perot makkk... hehe

zaman 90an pun knl jgkk.. sye lahir 93. suke sgtt tegok dorg nih blakon kecik2 dulu :) dah lama sgt tak tengok kott..

pernah tgk bebudak ni belakon!!!!
klaka giler...ha3~~

uihh..kita sezaman ke jang???...muda ag kita ni kan?hak

dlu minat sgt citer kungfu yg dak ni blakon

hehe, they're my favourite actors when i was child and until now i adore both of them..;)

bro ujang mmg ensem!...hahak!
gua pun nak tgk la ceta budk2 ne mggu dpn...hehe

yg pendek tu memang comel!!
nak tengoklah citer minggu depan...

encem la yg kurus tu...ala, ujang dah retis skrg busy memanjang.tak nmpk kelibat pun skrg..huhu

kite lahir 90..kenal la..haha!

eh,lupe nak sebut name ujang.
sebab eksaited sangat.cume cakap pasal belog aje..haha~

kemsalam heliza ea kalo jumpa dia..hihi=P

please ok.. aku lahir tahun 90-an mestilah kenl..
ngahaah.. mane xcomel.. yag gemok tu mmg gemok la..

yihaa.. lama x tengok budak2 tu nye cter hehehe.. wah.. saya knl juga walaupun lahir tahun 93 hahahaha

mmg minat tengok cite2 yg budak 2 ni berlakon.... dah beso pun skng... hehe


EmoticonEmoticon