Monday, November 7, 2011

Cerita DI Sebalik Pemilik 7 Eleven..!!!



Pada 7/11.1986 lahir seorang budak comel bernama Mohd Azfar b. Roslan, maksud Azfar ialah (YANG BERJAYA)

Hari ini iaitu 7/11/1986 genap la 25 tahun Mohd Azfar b. Roslan lahir ke muka bumi ini mengikut kalender.


******************


Apa yang gua nak merepek pun tak tahu..hahaha, pemilik 7 eleven yang gua nak ceritakan sekarang ini ialah diri gua sendiri..


Gua malas nak bebel banyak sebab bukan ramai pun baca pun kalau entri panjang-panjang ni..hihi, sogua nak bagitahu pembaca blog ini kalau pergi 7 Eleven jer ingat la gua ok..secara tak langsung korang semua akan ingat bezday gua iaitu 7 Eleven...!!!!


Ingat 7 Eleven ingat gua ok...hihi


Terima Kasih kepada yang wish di Facebook dan SMS, dan minta maaf kalau tak sempat reply....=)


Sekian....Peace (~_^)v


p/s : Selamat Hari Raya Haji Sahabat...('',)

41 Orang Memberi Komen & Pendapat

wowwww ! 7 eleven ! nice loh!
haha epy bfday bro!

7 eleven . ehee . happy birthday ^^

Happy Birthday Ujang,...Owh !!! muda lagi rupernyerrr,...boleh panggil adik lah nie, muhahahahaha

enta taktaw..yeker hehe,mls nk tnjuk kot,huhu

slmt hr lahir..to someone,sape? Enta,sape,huhu jgn maree..snym skt,hehe guraw

happy birthday jang..moga bertambah bulat..har har

wahh.birthday senang nak ingat..

happy birthday,pakcik ^__^ may allah bless you and your wife(s) and, ur future child :D

eleleleleee kate je la suruh wish besday..kuikuikui..

happy birthday ye..semoga panjang umur n murah rezeki..n semoga cepat kedut!!kuikuikui.. :p

selamat hari kelahiran bro :p jaga Kak yana baik2 tau. bakal baby skali :)

ingatkan betul2 la nak citer pasal pemilik 7 eleven..tertipu sudah..apa2 pun happy birthday papa ujang...hehehhe

chehh . tu je ?? SELAMAT HARI LAHIR !

selamat hari tua la....mana ada entri lu panjang,haha!

ekekkekeke lawak! memang lawak... btw selamat hari tua.. gunakan baki umur yang ada untuk menambahkan amalam baik yang membawa kesyurga ALLAh amin~

hai dik...

meh singgah kt blog mama..
de citer pasal beday kamu..

http://mama-kaisah.blogspot.com/2011/11/7-eleven-free-limited-edition.html

ceh! ingatkan real owner.. anyway May Allah bless u. :-)

hehehehe sengallah bro ni.Owh nak ucapkan selamat ulg tahun yg ke -25 ye!ke 711 tahun ngeee ^^

yelah..yelah..lps ni semua blogger yg gi 7E WAJIB ingat bro Ujang ^^

hepy besday bro..tadi dah wish kat fb ni kat sini lak..hehe..

p/s - wei, nama ko sama dengan nama bf aku lah MOHD AZFAR :')

HB boy... nanti aku minta owner 7 elevent bawakan hadiah ye.. hehehe

hehe..slmt hari lahir...moga pjg umur murah rezeki...

lalalal~ happy bday memang cun tarikh bday bro :D

oit3.. eppy bday.. smoge jadi papa yg soleh.. =)

cantik no tu bro...7/11...den dah wish kek FB ..ni wish lae la ..happy birthday jang
kalo tikam da ma cai 7110 ok x? hahaha


EmoticonEmoticon