Wednesday, November 2, 2011

Cek dari HotFM dah sampai..!!!



Asalnya entri ini nak buat wordlesst wednesday, tapi terbebel banyak lak..<--tulis selepas update entri


******************

Gua rasa 90% rakyat malaysia kenal dan tau siapa Hot FM yer dak..??



Cek dari HotFM yang bernilai RM100 dah sampai di rumah gua....

 Gua rasa "sweet talket mulut serupa tahi" akan cakap dapat RM100 pun nak kecoh...bagi gua RM100 dah cukup banyak yer dak..?? dari HotFM pulak tu..hihi

Kepada sesiapa yang tak tahu lagi kenapa gua dapat CEK dari HotFM pergi baca di 




Sebut pasal HotFM gua teringat rakan blogger yang bakal jadi DJ HotFM nanti...nak tahu siapa baca SINI


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kejap lagi kalau sempat gua review filem ALAMAK TOYOL

23 Orang Memberi Komen & Pendapat

ujang belanja kopi 1 talam..heheh

ok..aku gerak pergi lepak bangi..
HAHAHAHA

banyak rezeki sejak kawen ni yer...ngee

seratus pun kira rezeki jugak kan? janji kita dapat secara halal..

umah dah dekat kalau tak #payungujang susah gak kalau nak berkawan lama ni hahaha

duit tue wpun seratus...dok saja sapa nak sua seratus kan

Terbaiklah bro.. rezeki terpijak tu.. sapa nak bagikan.. betul tak?

tumpang mengentut disini...
follow u

perghhh bleh plak tembus panggilan tu ye. rezeki anak...;)

100 pn duit wooooooo...

tahniah!!! RM 100 pun duit juga kan?


EmoticonEmoticon