Thursday, November 17, 2011

Budak kampung..!! kapal terbang pun tak pernah naik..

Lihat gambar di bawah ini



Gambar di atas menunjukkan seorang budak yang sangat gayat dengan ketinggian.., budak ini mengalami penyakit gayat ini sejak berumur 9 tahun lagi..,

Lokasi kejadian gayat di atas ialah di langkawi di mana budak ini hampir terkencing dan beliau sanggup merangkak untuk merentasi jambatan gantung di Gunung Macincang Langkawi. Gambar di ambil oleh adiknya bernama YIEN

Kejadian berlaku kira-kira 2 tahun lepas....

*gambar budak di atas ialah gambar penulis sendiri..,ramai pulak kata gua aibkan orang..hahahahah 

********************

Siapa tak pernah naik Kapal Terbang....????

Gua rasa mesti ramai yang pernah naik Kapal Terbang kan.., takda istilah orang kampung atau orang bandar yer dak...??

Siapa yang tak pernah naik Kapal Terbang tu jangan la teras diri kamu itu begitu hina kerana orang yang tak pernah naik Kapal Terbang ni banyak kelebihannya..

Apa kelebihan orang tak pernah naik kapal terbang ni jangan tanya gua, sebab gua pun tak tau apa kelebihannya..hahahaha

Sebenarnya gua pun tak pernah naik kapal terbang ni wei..gila jakun yer dak..?? terasa noob gila..

Ahad ini gua bakal naik Kapal Terbang untuk pergi ke KUCHING , derm..!!! sejak gua 18 tahun hidup gua ni.., inilah pertama kali dalam hidup gua akan naik makhluk bernama Kapal Terbang ni...

Gua pergi ke KUCHING atas urusan kerja a.k.a berjalan..

Camner rasa naik kapal terbang ek...

GUA GAYAT WEI.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :nanti gua cerita pengalaman pertama naik kapal terbang k..hehe


40 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku pun tak pernah naik kapal terbang.. haha
kau buat ape kat kuching bro?? :D

tak pernah naik jugak . gayat -__-

MUAHAHA.....penah naik..sekali je..g langkawi 2 thun lepas kot...agk nak mabuk jugak la...tapi kontrol cun je buat2 nak tido sambil kepala saiko otak..jgn muntah..jgn.....kakaka...mjur sejam je...smp epot, terus segar..kaka...org kg kan..

gila kg lu xpernah nek kapal terbang..lalala~ =P

1st time aku nek kapal terbang nasib baik bukan Airbus. Klu tak mau luruh jantung.. Airbus lagi seram wei.. (hahaha ayat takutkan)

siap sedia la ko jang masa plane nak blepas ngan mndarat...bgegar2...mmg rasa nk luruh jntung. tp masa kt atas ok je...khayal tgk awan =)

macam naik bas je! heheheee
kalau takut sangat, jangan tengok luar... buat2 tidur!

naik kapal terbang rasa biasa2 jerk,.. cuma bab cuaca buruk & langgar awan jerk seriau sikit,.. :))

wah,,,abg ujang nk dtg kuching la...
nie yg best nie..t roger2 r bang..ley mnx tips jd blogger femes dari abg...:)

ko nak dtg kuching ker . .hahaha . .ak skang nie kat kuching . . jom arr jenjalan . . hahahah

haha...den pun fobia dgn ketinggian jugak... =P

This comment has been removed by the author.

bukan gunung macincang , tapi gunung mat cincang . heheh :P

sama lah ! gayat jugak. tp sy benci naik kapal terbang sbb mual. sampai 2 minggu mual.

jgn buka tingkap klu gayat lah ujang..hehe

WELKAM to KUCHING...

Ooo..kiro nie pestime la datang Kuching. kalo x dtg kchg..x merasa la naek 'BELOON'.
(jgan tetiba minta pramugari picit kepala ekk!)

haha.. kawan saya gayat sama macam ni. tp naik kapal terbang katanya takgayat sb dia rsa kaki di berpijak pda ssuatu. haha. tp rsanya dia worst lgi kot sb naik atas kerusi pn gayat.. =-=

sama lah kita..gayat oo..kapal terbang pun tak penah naik lagi

=D hv a safe journey jang. jgn lupo doa naik knderaan, ko dah la ptamo kali nk terbang tu.. sblm masuk balai pelepasan kencing dlu,,haha..nti bgegor kapal tkt tak smpt plak

masa nak take-off, telur akan naik kat dahi! keh! keh! keh!
masa 'turbulance' atau k/terbang jatuh dlm 'air-pocket' lagi best! keh! keh! keh!
selamat terbang! :D

wahh, teringin bebenor gi kat langkawai tu.

dah lame berangan nak gi sane, tp tak pegi2 jugak.

btw, selamat naik kapal terbang! :D

first time naik thun lepas pg china.. mse nk naik tu yg rasa mcm jantung ni trtinggal kat bawah.. tp lame2 okay je.. (^__^)

kita pun xpernah naek kapal terbang...=)

aku tiap2 alik raya je aku ley nek kapal terbang sbb aku blaja kt semenanjung...sah2 la kne nek kapal terbang nak alik sarawak kan...best woo..pramugari santeks2 uols..hilang gayat !!

hahaha....
jalan2 tu ole2 jangan lupe :D

x pnh naik kpl terbang jgk, haha

paling best tym nak berlepas & mendarat...haha..kalau dah d udara tu bosan gila...kah3...

aku pun takpernah:(

alaa.. rase mcm naek beskal je >.<

aq pun x penah naik kepal terbang... klu naik gerenti aq jakun...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/11/jakun-di-ptsl.html

hahahahaha serius la lu gayat? xmacho la gayat..hehehe

dni naik kapal yang boleh terbang pada 25disember ni ke miri :D

hahaha..bf kite pun gayat..

cmne nk honeymoon kt oversea- hak3

aku pun sik pernah naik kapal terbang. tak taulah bila nk merasa tuu...huhu


EmoticonEmoticon