Friday, October 14, 2011

Renungkan dan Motivasi Kepada Blogger dan Manusia

 Gambar Hiasan Heliza



"Apa yg kita post jangan harap ada org baca atau harap org komen(bukan utk glamour). TETAPI dengan apa yang kita post berharaplah dapat keredhaan drpd Allah SWT (,'')" -ujang9897

Ha...ayat diatas itu dituju kepada semua blogger, kalau blogger sudah tentu manusia yer dak..?? jadi teruskan la update dan update dan update lagi...,selain itu teruskan la update segala status Facebook dengan ayat-ayat yang positif ok..,('',)


Kebiasaan ayat yang positif dan berunsur agama akan tidak menarik perhatian bukan gua cakap tapi kajian yang cakap.., so gua setuju dengan fakta itu sebab gua pun sama..hahahha


 Sekian..Peace (~_^)v


p/s : siapa pergi konvo UPM nak beli bungan cari gua di gerai no 4 (belakang dewan)
 

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam..
akak tak hrp sgt org komen,tp hrp sgt ramai yg baca sbb klu blh nak juga saham pahala bila mereka membaca entri kita yg sikit2 ada terselit info..moga ilmu itu berguna buat semua yg membaca..

em saya cuma harap orang enjoy baca. tu je :) weee. yg penting jangan aibkan orang kan kan kan.

mengharapkan readers yg setia membaca...tak komen pun tak pe aih....haha

kdg2 aku rasa entri aku mcm xde info je..adeh! kene berubah ni..huhu..

x mengaharap apa2,,
sebab semua tu dtg sendiri

tau xpe .. harapkan posting kita juga di redhai Allah =)

bahan yang kita update tu kalau berunsur ilmiah agama dah kira ok..memang entry sebegitu kurang mendapat sambutan tapi cukup la utk kita mendapat saham di akhirat..:)

Suka baca entry Ujang.Ada je ilmu dan peringatan yang dikongsikan.

xkisah sgt janji dapat luah. ngee :)

kalo status yg hentah pape laju je org mengomen, tpi kalo bab agama... hnya mampu loike je laaa...

pape pn setiap apa yg ingin dsmpaikn tu perlu ada niat bertujuan baik.. tuk mndtgkan manfaat pda manusia

err, betol ke ko yang buat entry ni?ke ade admin lain?

sejak ko da jadi bakal bapak,da nampak ko da berubah .

alhamdulillah..ada jugak kesedaran ya.. :P

apa tujuan blogging klo blogger lain tidak membaca postingan kita? hehe.

btw, writing is very easy, tapi keikhlasan dan keredhaan dalam menulis susah dicari, tapi bakalan senang jikalau ianya datang dari hati yg suci lagi murni :)

have fun there!!

just write anything we want,don't hypocrites. and paling penting jgn sibok nak kondem org je dalam blog. it's not good ;)




luv ur's and kak yana's blog reli muchi lah ujang! ;)

akak menulis utk kepuasan diri sendiri je dan dengan harapan apa yang akak tulis boleh beri manfaat pada para pembaca! komen tu satu bonus je..

dulu aku pernah nak tarik orang untuk baca blog ak , tapi skrg tak lg , ak hanya update je ap yang boleh aku update . at last aku rasa aman sikit berbanding dulu . heee

Bro jual bunga ke? Hehehehe....esok boleh lah jumpa bro...gerai no 4 k.

gerai no 4 belakang dewan? tak jumpa pun no 4 pun...

sama la..cuma nak org enjoy reading jea kat blog kita =)

betol2.jgn harap sgt komen dri org:)

ALHAMDULILLAH...WALAUPUN SORANG JA BACA, DIA IKUT NASIHAT KITA, DAPAT GAK PAHALA

selagi tak menjatuhkan sesiapa, insyaAllah.tetapi selalunya kalau entry yg positif mesti dapat penerimaan positif jugak. :)

lu dah popular boleh la lu cakap macam tu hahaha...takdelah gua gurau tapi orag picisan macam gua tulis untuk ingatkan diri sendiri sebenarnya tidak lebih dari itu...

ada 3 sebab utama!! 1st,kepuasan diri sendiri... 2nd,nak berkongsi,yg baik jadikan panduan,yang buruk jadikan iktibar 3rd,.......tak hengat dah..hehe


EmoticonEmoticon